Hej aminoer,
Jeg har om tider fået åbnet min side www.Vivadiva.dk Nu mangler jeg nogle præmier til siden, så jeg kan få sitet ordenligt op. Har desværre kun 1 præmie nu - Håber vi har nogle flinke mennesker her inde som kan hjælpe mig. Det gælder om at optjene diamanter(points) op, som du så kan købe værdikuponer(lodder) for, som du skal bruge til at deltage i konkurrencerne med, den som har fået købt flest værdikuponer til konkurrencen, vinder den. En konkurrence vil ca. køre i 30 til 60 dage. 30 dage (værdi ca. 500 kr) 60 dage (værdi ca. 1.000 kr)
Man kan godt kalde det som et lille spil. Du skal gå ind på siden og optjene nogle diamanter ved at likke på links, svare på spørgsmål eller ta chancen m.m. I kan hurtigt se hvordan det forgår på siden ved at bruge denne demo user: brugernavn: demo kodeord: demodemo
Det giver jer iværtfald en god reklame, der kommer reklame i Optjen points, (besøg hjemmesider) dvs. der vil blive klikket på jeres mange gange om dagen + folk skal blive på jeres side i minimum 30 sekunder for at modtage diamanterne.
I får reklame på forsiden som sponsor og lidt.
Ring endelig hvis i vil høre mere, 51 18 40 48. Venlig hilsen Simon Brask Vivadiva.dk |
Mangler præmier til mit nye projekt
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)