Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Organiseret erfaren projektleder søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er ikke ung og smart. Du vil gerne hjælpe med og er god til at virkeliggøre nye idéer. Nøgleord: Erfaring, overblik, struktur, kommerciel, Jeg har ikke mange midler, men 2 idéer - inden for området personlig udvikling - som jeg gerne vil søsætte i nærmeste fremtid. Jeg vil gerne betale dig på time-basis for basal rådgivning og noget af projektledelsen. Hvis du tror på mine idéer og kemien passer, kan du måske få del i virksomhederne. Jeg ser helst at du er moms registreret, da det letter mit regnskab. Send noget om dig selv på: sebove@gmail.com Glæder mig til at høre fra dig.
Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:20
Hvad er det du ønsker hjælp til? Er det udarbejdelse af business case, planlægning, projektstyring eller er det mere kommunikation og forbindelser?

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra Valby
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:15

Hej SOPS

Dit indlæg åbner op for et par vigtige spørgsmål...

Hvad er det du konkret søger? du snakker om rådgivning, men indenfor hvilke områder?

Hvornår...?

Hvor meget...?

Hvor længe...?

Jeg er klart nysgerrig efter at vide mere. Selv producerer jeg animation (dvs. spillefilm, TV-serier, kortfilm, reklamefilm) og har masser af ledelsesarfaring, HR erfaring, budgetterings- og financieringserfaring. Har gennem de sidste 6 år bygget en stor 3D afdeling op (start 5 personer, nu 50 personer). Lad mig høre hvad du har på hjertet.

Hilsen, Irene

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)