fejl under indlæsning af ...
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
|
c:\windows\system32\xrougbke.dll det angivne modul blev ikke fundet
Den fejlmeddelse får jeg når pc´en startes op !?!?
Jeg ved godt at der er andre fora hvor sådanne spørgsmål er mere relevante, men at oprette en bruger for dette er måske lige i overkanten.
Hvis det sidder en amino derude, der er stødt ind i dette problem - hvad er det?
PC´en kører fint, men det er irriterende at få den meddelse hver gang pc´en startes op :-(
|
Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Lademann
Skrevet
18-10-2007 kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
|
Du kan jo evt. bare slå fra, at det program der skal bruge den fil startes med windows. Under windows xp, kan du vælge start -> kør -> msconfig i det prgram kan du se om den pågældende fil står i listen under startup, og i så fald slå den fra. Håber det kan afhjælpe dit problem.
|
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
|
Den er hermed slået fra og pc´en starter op uden den irriterende fejlmeddelse - tak for hjælpen 
Nogen idé om hvad det er? Hvilket program der bruger den?
|
Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Lademann
Skrevet
19-10-2007 kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
|
Det var så lidt ;) Jeg ved desværre ikke hvilket program der bruger den pågældende fil, og mindes ikke at jeg før er stødt på det filnavn.
|
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
|
Da google ikke indeholder en eneste side med dll filen på vil jeg tro du måske har fået en sprit ny omgang spyware ind. Det skal ihvertfald få alarmklokkerne til at ringe hvis man ikke kan google en .dll fil på sin pc.
|