Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport til Kina

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaring med ehandel i forhold til Kina - privat og/eller B2B. Jeg tænker oprette en webshop, men når man har Kina som marked rejser der sig en hel del spørgsmål, som der skal tages stilling til. Skal webshoppen fx være opbygget på en særlig mpde, herunder om sproget skal/bør være kinesisk - eller kan man gå ud fra, at ehandel i Kina er så godt med, at engelsk vil være gangbart?

På forhånd tak for gode ind- og udfald Cool

ART-Y

ART-Y alias Billedkunstner Erik Værbak

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:22

Det kommer vel an på hvem din målgruppe er? Hvis det er store firmaer, så kan de sikkert kommunikere på engelsk, men alm. brugere kan ikke.

Jeg kender en kinesisk kvinde, som sikkert kan hjælpe dig. Hvis hun er interesseret, skriver hun herinde.

Tilmeldt 29. Nov 05
Skrevet kl. 11:12

Mange tak for svaret. Jeg tænker primært private som målgruppe, Kan se, at det kanblive noget af en udfordring. Én ting er at få oversat til kinesisk på webshoppen, men man skal også helst selv kunne forstå det.

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 11:30

Ja, det skal også vedligeholdes, men det er da ikke en umulig opgave. Der findes en masse mennesker i Kina, som gerne vil hjælpe dig med det! 

Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:19

Hej,

Jeg bor i Kina, i Nanjing område (en time til Suzhou, to timer til Shanghai med tog), der findes man mange forskellige varer.

Hvis du har brugt for min hjælpe, kan du bare skrive til mig. Jeg taler kinesisk og engelsk.

Hvis du vil sælge dine varer til kineserne, det er bedre at du får din hjemmeside oversat til kinesisk eller engelsk. Tror ikke der er nogen der forstår dansk..

Nanjing er hovedstad i Jiangsu provins, der findes mange udlændinger. Men jeg finder kun tre sted hvor man kan købe udenlandsk mad, det er Walmarkt, Carrefour og et lille butik i byen centrum. Det er sikkert at det er store mulighed her.

held og lykke

email: yun0217@gmail.com

Tilmeldt 29. Nov 05
Skrevet kl. 09:42

Mange tak for din mail og dit tilbud om hjælp. Hvad min det vil koste sådan ca. at få oversat en website fra kinesisk til dansk (afhænger selvfølgelig af antal sider m.m.)?

Man skal jo så på en eller anden måde selv kunne forstå, når bestiller, skal have sendt osv.

Mange hilsener

Art-Y 

Tilmeldt 29. Jun 06
Skrevet kl. 09:59

Måske kan du sender mig din hjemmeside, så kan jeg se hvad meget det vil kost.

Jeg er ikke hele med om hvad du mener med selv kunne forstå. Det er sikkert at kineserne kan forstå, bestiller, aflyser..

Det er også ok at jeg oversætte bestille, sende...til engelsk, så en del af kineserne kan stadig forstå.

held og lykke

yun0217@gmail.com

msn:yunwang81@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 23:50

Jeg har hørt rygter om, at man ikke må eksportere brugte varer til Kina. Kan det passe?

http://brokop.com/

Tilmeldt 29. Jun 06
Skrevet kl. 14:33

Det kommer an på hvilken slags brugte varer de er.

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 14:56

IT

http://brokop.com/

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)