Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konkurrencer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man skal have en konkurrence på sin side, skal man så lave en dato der bliver udtrukket en vinder eller kan man udtrække en vinder når man syndes der er kommet tilmeldinger nok?

Lidt mere mærkeligt spørgsmål. Men har i nogle erfaringer om hvor værdifuld en præmie skal være, før folk bliver interesseret?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 22:47

Altså jeg plejer at skrive et min, på hvormange tilmeldninger der skal være før at konkurrencen træder i kraft.. jo større præmiesum/værdi jo større interesse plejer der somregl af være. sådan som jeg oplever det. :).

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:18

Jeg vil mene der er en tidsbegrænsning på en konkurrence - ellers kan du jo bare åbne en konkurrence og aldrig afgøre den.

Mht. til præmien - så vil jeg give Ørts ret... Men igen, det er jo ikke smart at udlodde en præmie, som ikke rammer din målgruppe.
Så find en præmie som ligger sig op af dine egne produkter. og som rammer målgruppen

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:53

Nu ved jeg ikke hvad størrelses orden du snakker om, men jeg har for sjov lavet en link konkurrence, hvor man kan vinde en bog om Adobe Photoshop CS, men der er forbavsende få der viser interesse for konkurrencen.

Men jeg tror det ville være en god ide at have en slut dato, da jeg personligt ikke selv vil tilmelde mig en konkurrence, hvor det ikke er sikkert at den bliver til noget.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 08:52

Okay så en konkurrence er lidt knald eller fald :)
det er vel også iorden så må jeg bare håbe der er nogle som vil vinde :P da jeg ikke har penge til en særlig stor præmie
Takker for svarende

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 09:13

Et gavekort på 500 eller 1000 kr. går du aldrig galt med;)

Men ellers findes der jo en masse konkurrencesider, som kan give dig lidt synlighed GRATIS - der er utrolig mange som gør sig i dette.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 12:35

Har du nogle eksempler på de sider? for det vil jeg da gerne tilmelde mig :) da mine penge desvære ikke rækker så langt

det jeg ville have en konkurrence til er på min dating side den er ikke noget specielt bare et lille hygge projekt så derfor vil jeg ikke poste alt for meget der i jeg havde tænkt på dette webcam/digital kamera http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=92090 men det kan godt være at det er lidt for skrabet

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 12:43

Søg på google på "konkurrencer" stort set alle konkurrencesider tillader i dag at du selv kan tilføje dine konkurrencer.

du kan også tilmelde dig på min Konkurrence sektion

Så vidt jeg ku læse mig til på siden, så koster kameraet kun 208 kr - det er der ikke mange der vil være interesseret i. Du skal nok op i et lidt dyrere. Jo dyrere præmien er, jo mere opmærksomhed får den af brugerne og jo mere opmærksomhed får den af siderne.  

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 12:48

det var lige det jeg tænkte :D

så prøver jeg at finde et lidt dyrere :P

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 12:54

Du skal jo tænke på jo dyrere dit produkt er - jo mere er folk villige til at gøre for det.

Du kan jo evt. nævne prisen og (hvis du har webcam chat på siden) at de kan bruge den på din side jo - når du så udsender webcamet, så ligger du en lille seddel med omkring din side,

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)