Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer om Viabill som betalingsmetode på webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger nogen med erfaringer om Viabill som betalingsmetode på webshop. De som jeg kan finde herinde er ikke helt nye.

Vi har selv kørt med det i en kort periode, men er ingen som bruger det - og det undrer mig faktisk lidt. Produktet synes jeg faktisk er ok - og integrationen fungerer fint (i dandomain i hvert fald). I Sverige bruger de i stor stil Klarna, som stort set udbyder samme produkt.

Har nogen haft succes med Viabill eller noget tilsvarende? Og har I i så fald gjort noget for at hjælpe succesen på vej? Jeg skal erkende at vi ikke selv gør alverden for at promovere betalingsformen, udover et mindre banner på siden.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:47

Jeg har sådan set en hel del kunder som gerne ville købe med ViaBill - problemet er blot at 95% bliver afvist.

Til dato tror jeg det er 1 eller 2 handler der er gået igennem - resten er desværre blevet afvist.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 12:54

Hej,

Jeg er lige begyndt at bruge dem på min side, da jeg godt kan lide deres produkt. Har også haft de første ordre med Viabill som betalingsmulighed. Det eneste problem der er for mig, er deres max kredit på 2000,-, hvilken på min shop ikke er særlig højt, men dette skulle gerne blive ændret her i løbet af sommeren med en ny og betydelig højere kredit max, hvilken jeg håber og tror vil have en positiv virkning på min shop.

vh

//pete45

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)