Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring - postkort, kom i biffen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Her op til jul hvor alle skal bruge penge har jeg fået lavet postkort i forskellige størrelse for at reklamere lidt for hvor folk kan låne penge.

Jeg har tusindevis på lager nu, og mangler faktisk bare nogle gode idéer til hvordan jeg (billigt) får dem ud til folk. Billigt skal ikke forstås som gratis, så fremstødet må gerne koste noget, men der er en grund til at jeg ikke bare indrykker store annoncer i alle landsdækkende aviser.

Så gode idéer - den bedste idé bliver naturligvis belønnet med et gavekort til en tur i biffen for 2......

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:52

Jeg kan foreslå, at du tager fat i www.J-L-P.dk de er ret gode.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:17

Få fat i din lokale spejder forening eller en 7.-8. klasse der skal på lejrskole, de er som regel meget villige til at tjene godt på tingene - dem bruger vi meget heroppe :)
Vi betaler dem cirka 50 øre pr. uddelt flyer (jeg er ikke sikker på at postkort skal være så "dyre") og det er halv pris af hvad Nordjyske Medier tager for en husstandsomdeling. Husk at sige til dem at du foretager stikprøver, hvis de omdeler så de ikke bare smidere kortene i en container.

De kan både omdele - og f.eks. stå en lørdag formiddag ved Brugsen, Føtex, banegården, på torvet og lignende og dele postkort ud.

Få dem med i GoCard? :) De er på alle caféer så vidt jeg ved.

Aftal med nogle udvalgte butikker - gerne mindre detailbutikker, som fører slik, sodavand og lignende at de har postkortene liggende på disken så folk kan tage - eller endnu bedre - køb en lille holder til dem, så de står på disken i stedet for at ligge - så er de nemmere at se.

Held og lykke :)

Mette

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:49

Enig med Mette :-)

Jeg tror forbrugslån mange gange er noget man tager sådan lidt spontant, hvis man lige står og ærgrer sig over, at man ikke har råd til den sofa, man gerne ville have eller lign, ikke? Modsat banklån, hvor man først skal aftale tid med bankrådgiveren osv, og hvor det tager lidt længere tid at få svar. Så du er nok ude i noget med at skulle være lig dér hvor folk står og mangler pengene. Lidt a la en pølsevogn.. der handler man også, fordi man lige kom til at dufte madlugten og kom i tanke om man var sulten, hvor imod på en restaurant, der planlægger man besøget.
Okay, ikke det bedste eksempel, men pointen er, at jeg tror, forbrugslån foregår lidt mere spontant, i modsætning til andre lån.

Så du kan også dele dem ud i gågader/indkøbscentre som Mette var inde på, eller  få dem ud at ligge i butikkerne, men gerne i de butikker, hvor man køber sine julegaver, hvis det kan lade sig gøre.. Fx legetøjsbutikker, møbelforretninger, tøjbutikker. Lav evt en aftale med ejeren af butikken om, at de får en lille bid af kagen, hvis de henviser folk til dig. Det kunne også være en aftale med nogle netshops som sælger "julegaver", at de vedlægger et af dine postkort, hver gang de sender varer, mod et eller andet beløb.

Du kan også aftale med disse butikker, at hvis de giver kunderne et af dine postkort, trykker du tilgengæld en lille brochure, hvor de får deres navn/reklame i, som du sender til alle der tager lån hos dig - det ville jo være en fordel for butikken, at alle disse købelystne mennesker, der lige har fået penge i hånden, får en reklame fra butikken.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:00

du kan også tage fat i http://www.admoreambient.dk/ de har adgang til en masse cafeer i hele landet!

Prøv at give dem et kald, de kan tilbyde en del forskellige løsninger...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)