Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-bøger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Off topic ! Men er der nogen der er i færd med eller evt. Har udgivet E-bøger?
Erfaringer? Tips ? Tricks?

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 08:32

Hvad er det specifikt du vil vide? 

Jeg har da udgivet et par E-bøger. 

Du kan få programmer så hver enkelt E-bog i PDF for et unikt vandmærke og kode på hver side. Fx "Denne bog tilhører xxx" - for det tilfældes skyld at det er E-bøger du vil sælge. 

Hvis det er gratis E-bøger du bare vil bruge i linkbuilding øjemed, så findes der et væld af platforme til at udgive E-bøger på. 

Men prøv lige at udspecificer hvilke erfaringer du præcist leder efter. Dit spørgsmål er AAALT for åbent. Svarer lidt til at noget poster:

"Er der nogen mekanikere her? Giv mig jeres tips!"       -  Det kan jo være alt mellem himmel og jord. 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 09:11

Jeg tilslutter mig spørgsmålet :) . Kunne godt tænke mig at få udgivet mine e-bøger i et professionelt format frem for som PDF, så de også er til at læse på smartphone. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har udgivet nogle e-bøger og har skrevet en kvikstart-guide om hvordan man selv kommer i gang med finde emner med potentiale, skriver og sælger den første e-bog, som kan have din interesse.

Guiden kan downloades kvit og frit her ved tilmelding til mit nyhedsbrev.

Du er også meget velkommen til at stille specifikke spørgsmål herinde, så skal jeg besvare dem efter bedste evne :)

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Dæleme effektivt, nu har jeg ikke bare downloadet din gratis e-bog, men også købt den anden - skal huske din metode. ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)