Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sports bilmærke i stil med Porsche, Jaguar og Aston Martin til priser under 300.000

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Brabrand
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det den første Lambo, og ham der startede det? :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Drissk:

Er det den første Lambo, og ham der startede det? :)

nej det er aabenbart nr.22...

Fra Brabrand
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tvivler på det er ham, Lamborghini var et sideprojekt til Lamborghini traktorerne.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Drissk:

Tvivler på det er ham, Lamborghini var et sideprojekt til Lamborghini traktorerne.

nej det er en gut i kina som banker dem sammen i hans garage. bygget paa en vw ( passat ) og nissan motor. utroligt at hazn kan saelge dem

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor købe en sportsbil, hvis der alligevel kun er en lille kedelig motor i? Er det sjove ved en sportsbil ik, at motoren gør bilen sjov?

Og lave en bil i DK, det er totalt selvmord... ALT skal importeres + arbejdskraften er alt for dyr... 

Desuden kræver det mange penge, rigtig mange penge! Hvilket jeg tvivler på, at du kan skrabe sammen, med mindre du gør som Elon Musk, investerer hele formuen selv!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brabrand
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvorfor ikke købe en sportsbil til 2 millioner når man kun har 200.000 at købe bil for?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er denne tråd en vittighed?

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Med risiko for shit storm - den tager jeg med - så mener jeg tråden er en vittighed. Knægten er 16 og manglede noget at skrive om - og det fik han så. Men vi er jo nogen der ryger med og kommenterer og "mener" - men det er jo fordi det er et iværksætter forum - hvor der måske en gang - kommer en ny Henry Ford til verdenen eller en .... _

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Drissk:

Ja, hvorfor ikke købe en sportsbil til 2 millioner når man kun har 200.000 at købe bil for?

Nu koster hverken Porsche eller Jaguar 2 mio kr... Men held og lykke med at sælge en sportsbil med en motor på 1,0, som er langsommere end en Suzuki Swift... Og endnu mere held og lykke med at finde investorer!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvorfor købe en sportsbil, hvis der alligevel kun er en lille kedelig motor i? Er det sjove ved en sportsbil ik, at motoren gør bilen sjov?

Helt enig. Og det er Toyota/Subaru's fælles bil GT86-BRZ et godt eksempel på. Det er en billig "sportsvogn", men den har kun 200HK. Så den er ikke hurtig, og folk klager over manglende power. 

Jeg ved ikke hvad de koster i DK, her i USA koster de omkring 150.000 kr. Så de koster jo nok på den anden siden af 400K i DK, hvilket dog er tæt på de 300K som nævnes som prispunkt her i tråden.

Hvor populære er de i DK? Det er endda en bil fra et anerkendt mærke, der er et aut. værksted i enhver mellemstor by og man kan sikkert også sælge dem igen uden at tabe stort.

Mvh Carsten

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)