Jeg har fundet en jeg har hyret til at løse en opgave for mig og kort efter trækker de 25$ fra min paypal er det noget man får tilbage igen eller koster det virkelig så meget at benytte dem troede det var gratis.
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Det koster ikke noget at benytte dem. Har du tjekket det ikke er noget de har hævet, for at tjekke dine kontooplysninger? Det har nok stået der på det tidspunkt, hvor du har indtastet dem. :)
Mvh Gustav
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Når du opretter et job så kan du gøre det gratis, så får du mindre opmærksomhed eller betale de $25 du har sagt ja til også få mere opmærksomhed, dem får du ikke tilbage.
Det er i step 2 under oprettelsen, der skal du sige nej ellers koster det.
Så må du kigge bedre efter for den er der, men du har nok bare sagt nej, man kan sige ja eller nej og vi kan i på trådstarter at ja koster i hvert fald penge.
Ja der skulle jeg have sagt nej de kunne sgu godt oplyse noget tydligere at det koster 25$ hvis man siger ja jeg er sikkert ikke den eneste der hoppet i baljen der.
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte