Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler stadig større konvertering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har omkring 500 besøgende om dagen på www.TRENDROOM.dk. (Unikke)

Vi kan se at gennemsnitligt 20 ryger helt i kassen med produkter - hvorefter de bouncer efter ca. 27 sekunder.

(20% af de besøgende i kassen bliver til kunder)

Hvad går galt ?

HJÆLP!

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 16:33

Hej

For det først ville jeg tage dankort i shoppen, dette ville være noget i forhåbentligt ville kunne mærke på konverteringen.

For det andet så er er jeres kasse meget uoverskuelig:

1. Jeg ville personligt gøre sådan at man med det samme man går i kassen, kommer til "Betaling og fragt", her kunne i så lave et lille log ind link, til dem som allerede er kunde.

2. Jeg vil skyde på at I ikke benytter alle felterne i checkout'en, hvad bruger I telefon nr til, sælger I til andre lande end Danmark, handler der firmaer ved jer (formentligt nej) og er I bange for at kunden glemmer at taste både navn og efternavn? Svare du nej til alle disse spørgsmål, så få fjernet de 3 første felter og få slået de navn og efternavn sammen!

Dette vil frigive hele 4 felter!

3. Få lavet en aftale med en betalinggateway, du kan evt. kigge på denne hjemmeside hvor de sammenligner gebyr og lignende: kortgebyr.dk.

Dette ville gøre jer fri for alle ordrene skulle gennem PayPal og så vil det også give jer flere konverteringer, da mange bliver skræmt væk pga. at PayPAl åbner i en ny fane! 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:02

Hi Jens,

I would like to hear from you - http://phillip-dyhr-hobbs.com/ 

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK.
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)