Hej alle sammen. |
De vil fremgå af en opgørsel fra dit teleselskab.
Hej alle sammen. |
De vil fremgå af en opgørsel fra dit teleselskab. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Niels. |
Tag et screenshot af SMS-beskeden, som ser ud til at være din reelle kvittering eller "kontooversigten" inde i app'en. Jeg har også købt en masse porto derigennem. Print den derefter ud, som et billede :) |
Så må de være på opgørslen fra din bank. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Michael og Niels.. |
Jeg tager også et skærmbillede på min telefon, og printer billedet ud bagefter. - Kim - |
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
perfekt, tak for svaret Kim. |
skærmbillede fra telefon er jo bedre end at de ses på bankkonto som ikke er et bilag der normalt kan bruges alene Brug dog internet til at bestille porto hvor kvitteringer er langt bedre - samme med togbilletter over telefonen - elendige til firmabrug synes jeg De som får den trukket via telefonregningen har så dobbelt besvær da der er moms på selve telefon regningen men nu vil der ikke være moms på hele beløbet - da porto og tog er uden moms - besværligt mildest talt vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com