Hej Aminoer, Jeg vil høre om der er nogen af jer som kan hjælpe mig med lidt søgemaskineoptimering på 123kildevand.dk. Efter at have gennemlæst flere eksperters råd om SEO her på Amino samt andre steder er jeg gået lidt i stå. Jeg mangler lige det sidste spark for at rykke op på første side ved en googling af ordet ”kildevand”. Hvad kan jeg gøre for at komme højre op - er det kun de eksterne links der kan hjælpe mig nu? Jeg håber i har lidt guldkorn i ærmet til en kollegAmino! |
SEO - det sidste spark!
- 1
Mvh. Allan
Din hovedmenu er lavet med billeder. Den præcis samme funktion kunne sagtens laves med CSS, hvor det jo så ville være tekstlinks :-) Der mangler lidt overskrifter. Få dine vigtige søgeord ind i en overskrift med nogle h1 Mere tekst. Der står ikke vildt meget på dine sider. Derfor er der ikke meget for en søgemaskine at vurdere indholdet udfra. Der var da lidt at arbejde med. God fornøjelse :-) Mvh. Mathias |
Arbejder med online salg og design.
Udmærkede råd. Men du har akut brug for flere indgående links! Følg de andre råd - og få dig en 40-50 indgående links. Så tror jeg, du rykker! |
Hej Mathias og Thomas,
|
Mvh. Allan
Hvis det ikke skal koste gratis synes jeg du skulle forsøge at hyre Thomas til at hjælpe dig med det, hvis han har tid kan du vist ikke få det meget bedre :-) Mvh. Mathias |
Arbejder med online salg og design.
Med hensyn til indgående links, så tag et kig på denne side: http://www.amino.dk/wiki/index.php?title=Tekstlinks der er en masse sites hvor du kan tilmelde dit site. Læs evt. mere om linkbuilding her. |
F.eks. ved at købe en linkkampagne hos os eller andre, der arbejder med den slags til daglig. Du er velkommen til at kontakte mig. P.S. Tak for roserne, Dannevang! |