Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - det sidste spark!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil høre om der er nogen af jer som kan hjælpe mig med lidt søgemaskineoptimering på 123kildevand.dk. Efter at have gennemlæst flere eksperters råd om SEO her på Amino samt andre steder er jeg gået lidt i stå. Jeg mangler lige det sidste spark for at rykke op på første side ved en googling af ordet ”kildevand”. Hvad kan jeg gøre for at komme højre op - er det kun de eksterne links der kan hjælpe mig nu? Jeg håber i har lidt guldkorn i ærmet til en kollegAmino!

Mvh. Allan

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 22:15
Nu er jeg ikke "SEO ekspert" men jeg falder da alligevel over nogle ting du kunne kigge på:

Din hovedmenu er lavet med billeder. Den præcis samme funktion kunne sagtens laves med CSS, hvor det jo så ville være tekstlinks :-)

Der mangler lidt overskrifter. Få dine vigtige søgeord ind i en overskrift med nogle h1

Mere tekst. Der står ikke vildt meget på dine sider. Derfor er der ikke meget for en søgemaskine at vurdere indholdet udfra.

Der var da lidt at arbejde med. God fornøjelse :-)

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:23

Udmærkede råd. Men du har akut brug for flere indgående links! Følg de andre råd - og få dig en 40-50 indgående links. Så tror jeg, du rykker!

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 22:31

Hej Mathias og Thomas,
Tak for jeres gode svar - der er lidt at arbejde med. Er der mere jeg bør kigge på? De her links... hvordan får jeg mig lige 40-50 indgående links?

Mvh. Allan

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 22:47
Tjaa, hvis det skal koste gratis så er det jo bare om at søge lidt her på amino, der er lavet vejledninger mange gange. Se at blive tilmeldt diveres linkkataloger osv. Der er bl.a. en liste i amino wiki'en.

Hvis det ikke skal koste gratis synes jeg du skulle forsøge at hyre Thomas til at hjælpe dig med det, hvis han har tid kan du vist ikke få det meget bedre :-)

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:49
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:52

123kildevand.dk:

Hej Mathias og Thomas,
Tak for jeres gode svar - der er lidt at arbejde med. Er der mere jeg bør kigge på? De her links... hvordan får jeg mig lige 40-50 indgående links?

F.eks. ved at købe en linkkampagne hos os eller andre, der arbejder med den slags til daglig. Du er velkommen til at kontakte mig.

P.S. Tak for roserne, Dannevang! Wilted Flower

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)