Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Login via IE7

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er det kun mig, der ikke kan logge ind på Amino med IE 7? Det går perfekt med Firefox, men den nægter med Billi Boys browser...? 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:45

Problemet løst ved at tilføje amino.dk til sikre websteder. Billy Boy slået igen!

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:30

Jeg har så det modsatte problem, jeg kan pludseligt ikke logge ind med firefox :S håber det kommer til at virke igen..

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:33

Lidt pudsigt, men har sat siden op så den husker mit login, men hertil aften var jeg pludselig logget ud. (bruger selvfølgelig IE7)

Det kan være der har været en lille bug på sitet.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:35

Jeg har sat sitet til at huske mig, så jeg automatisk er logget ind, men hertil aften var jeg pludselig logget ud? (bruger selvfølgelig IE7 Wink)

Der må have været en lille bug på Amino idag.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:37

Nu er det altså ikke fordi jeg vil spamme Amino, men ved det første indlæg skrev den en fejlmeddelelse, så jeg troede ikke den havde registreret det. Beklager.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:37

Havde lige akkurat samme "fejl" ved brug af FF, så der er sikkert nogen der sidder og piller et eller andet sted :)

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 21:02

Dimitri Hardorff:
Havde lige akkurat samme "fejl" ved brug af FF, så der er sikkert nogen der sidder og piller et eller andet sted :)

Ja det er korrekt. Der er blevet lavet lidt om på den måde session data håndteres på - det har givet lidt uregelmæssigheder i dag.

Ændringen betyder at man nu er logget ind på tværs af .Net services på Amino - således at når man logger ind på debatten, er man også logget ind når man besøger børserne.

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:02

Dimitri Hardorff:

Det tænkte jeg også, da jeg kunne se på forsiden at kun ca 10 ud af ca 110 var logget ind..

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 21:07

Lademann:
Det tænkte jeg også, da jeg kunne se på forsiden at kun ca 10 ud af ca 110 var logget ind..

Hvis der er nogen der fortsat har problemer med at logge ind, så skriv gerne til mig på joachim@amino.dk . Prøv evt. først at slette cookies og lukke browseren, og se om det hjælper.

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)