Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Modebælter.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg lancerer inden for de næste par dage min webshop, www.modebælter.dk, og vil derfor gerne høre hvad i synes om den, og om der er nogle småting jeg har overset, som jeg så skal have rettet.

Glæder mig til at høre jeres svar ! :D

Mvh Michael Dumstrei

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 11:33

Den ser fin ud :)

Jeg umiddelbart kun to små ting:

- Din øverste menu oppe i højre side, synes jeg, at bogstaverne er for presset sammen

- Din tekst almindelig tekst, er for lille synes jeg - jeg orker hvert fald ikke læse den, når bogstaverne ikke er større. 

Ellers meget pæn shop!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:39

Nydeligt.

Men "vælg en valgmulighed" lyder for tosset - "vælg længde" ville være mere passende og korrekt.

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 11:53

Umiddelbart er den rigtig fin, men personligt kan jeg godt lide at se hvem der står bag, når jeg handler hos en webshop. Der omtales på et tidspunkt "stifteren" - det er ikke så personligt igen, men det kan jo være et bevidst valg. 

Hvis I er flere der står bag siden, så kan et fællesfoto af "holdet bag" måske være en idé? Hvis det kun er dig, så smæk et billede op af dig selv. Mere behøver det sådan set ikke være. 

Blot en tanke herfra :) 

Held og lykke med den! 

Mvh Søs Boysen 
www.shop2give.dk 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)