Personligt har jeg lært rigtig meget af YouTube videoer, hvor der skridt for skridt forklares, hvordan man bærer sig ad med f.eks. domæne, webhotel, designs, plugins osv. Surf lidt rundt på nettet og læs, se og lyt til en hel masse. Husk, at der ikke kun findes én måde at bygge en webshop på.
Det lyder lidt som om du har det ligesom jeg havde det inden jeg startede op. Du har vel ingen planer om at blive professionel webshop programør, som kan designe en pæn webshop fra bunden.? :) - Det havde jeg i hvertfald ikke, så jeg blev glad da jeg fandt dandomain. De leverer færdige webshops, som man lige så stille kan personalisere. Det er super nemt, og man kan gøre rigtig mange ting i deres admin-portal. Du kan oprette en demo-webshop, hvor du nemt kan sidde og lege lidt med det hele...
Det var i hverfald det jeg gjorde. Og nu er jeg i hvertfald i gang. ;)
Husk nu at den gode ide er 10% og de 80% er hårdt arbejde, så hvis du kun gør det for at få succes, så kører du sur i det. Men lad dig ikke holde tilbage bare fordi du ikke har fundet den gode ide endnu. "just do it" !!! :)