Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har hørt om ScandiConsult?

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

men at joine en firma fra starten, og være med til at bane vejen frem det er noget andet.

jeg startet i agel ca 15/10-06 gjorde ikke rigtig noget før 1/8 2007 ( var ved at bygge hus osv)

blev manager på 30 dage, og og har over 30 i min downline + norge og sverige

 

fra August til nu kan jeg sige, min kone skal ikke ud at finde noget arbejde, i det alm rotte ræs.

Aagaard, det er underordnet om man er fra start - ISÆR og snarere tværtimod når det handler som selskaber "som er på vej" - der er så mange faktorer der spiller ind - ganske som du har erfaret i AGEL sammenhæng; produktgodkendelser, logistik-bøvl, fejl i udbetalinger, materialer - og netop i proces hvor man er med til at bane vejen handler det i allerhøjeste grad om stamina og is i maven.

Det betyder ikke noget om man skal vente længe på materialer, oversættelser, evt. godkendelser - men det er ALFA og OMEGA at logistikken fungere 100% - uanset hvilken midlertidig form man bruger - og så skal bonus bare falde på datoen. HVER gang. Uden fejl.

Når de to ting fungere kan man stille og roligt bygge sin forretning - så skal resten nok komme - men halter det bare lidt, så er vejen bumpet - og frafald, mismodet er for stort - og så er det flintrende ligegyldig hvor hurtigt man er ude.

Men - selvfølgelig når snakken så falder på etablerede selskaber - så er der altid noget spænding, noget pionér-sjov ved at være med til at forme et nyt selskabs indtog på et givent marked.

Jeg har en god gammel ven som gik stort i et af de ældre og meget veletablerede selskaber - han solgte sin forretning - og efter 3-4 år, så gik han ind i SAMME selskab igen - og på kort tid var en levevej igen skabt i selvsamme selskab.

Interessant... ikke ;-)

 

Lasse Burholt

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej agel4you. Vi fik af vide på informationsmødet at vi skulle smide 1275kr for diverse weekendkurser, oplæring og en værktøjskasse med små prøver af de forskellige produkter som vi ville komme til at sælge. Det er forståeligt at vi selv skal prøve produkterne af for ellers ved vi jo ikke en fløjtende fis om hvad det er vi sælger. Er bare lidt betænkelig fordi jeg ikke kender noget til den her branche..men kan høre at de fleste af jer kender scandi consult.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jowSnail

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne.

Der er ikke noget at være nervøs for med SandiConsult. Dog skal du være opmærksom på, at det kræver hårdt arbejde - men hvad gør ikke det, hvis man vil til tops. Jeg synes prisen på forretningspakken er fair, idet du får informationer om og produktprøver på hvad du kommer til at sælge, samt at de mennesker der holder weekend kurserne gør det ulønnet. De går op i det med liv og sjæl..

Jeg er ikke selv med i ScandiConsult, men det er min kæreste og har så været med ham til nogle weekendkurser.

Hvis du har spørgsmål til produkterne eller virksomheden er du velkommen til at skrive :)

- Igidie

Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så én af dem der lige er startet indenfor SC og jeg glæder mig VILDT meget til at komme igang.. Også selvom jeg, ligesom nogle af jer andre, var MEGET skeptisk i starten.. Både overfor firmaet og også overfor produkterne, men jeg har lært bedre i løbet af weekendens organisationsmøde ;o)

Alle folk er rare og venlige, organisationsplanen er i top, indtægtsmulighederne er ubegrænsede, deres produkter virker osv. osv..

Mht. de penge du skal lægge til licenspakken, så syntes jeg kun det er fair.. Var selv betænkelig i starten, men pengene går altså ind og dækker licens, tilmelding til de første par kurser, salgsmateriale m.m. og de 975,- af beløbet svarer til værdien på de produkter du får med i pakken..

Måske der er nogen der syntes det er surt de SKAL købe produkterne også, men min tro er da uden tvivl at man ikke kan sælge noget medmindre man selv har prøvet det.. I princippet kan du jo også bare vælge at lade være og bruge produkterne selv og sælge dem til din første kunde istedet..

Jeg har allerede sammen med min sponsor og upline lagt min plan idag og hvis alt går vel, så skulle jeg gerne have en fast indtægt på 25.000+ fra sjette måned.. Men jeg vælger jo så også at gå all-in fra starten af.. Man skal jo trods alt huske på, at vi i Danmark kun har ramt 0,2% af markedet og det til trods for at SC har eksisteret i 6år nu, så der er stadig MASSER af muligheder for at finde kunder.. Vi skal bare lige have pillet det der nærigrøvsgen og den skeptiske jantelovsholdning af de kære danskere ;o)

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Julianus

super  - glæder mig, til om 6 mdr og velkommen på Amino, og bare så du lige ved det ,så er der en del på denne tråd der hedder MLM

der kun bruger deres tid på at rakke os andre ned, der prøver at skrive herinde, bare lige så du ikke bliver overraskede.

så bruge din tid fornuftigt, og go go

mvh Karsten Aagaard

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julianus!

Det lyder bare så godt  - arbejder selv som du ved med FLP - og her som i andre er der gode muligheder og alt er blot et spørgsmål om at arbejde med det.

Ser frem til at høre !!

Held & lykke

 

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:
super  - glæder mig, til om 6 mdr og velkommen på Amino, og bare så du lige ved det ,så er der en del på denne tråd der hedder MLM

der kun bruger deres tid på at rakke os andre ned, der prøver at skrive herinde, bare lige så du ikke bliver overraskede.

Hej Karsten

Jeg har sat et link til tråden i min kalender, så skrives vi ved om ½ år.

Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag jer nu sammen for .... den da!!!

Der er fordele og ulemper ved begge dele. De ældre og veletablerede firmaer har logistikken på plads, og så kører det i olie. Når alt kommer til alt, drejer det sig mest om personen, der arbejder eller skal arbejde med konceptet. Og når man selv fejler, er det nemmeste i verden at skyde skylden på firmaet: de har været her for længe og har mættet markedet, eller de er alt for nye og har ingenting på plads. Og så er den gal med konceptet, leveringerne, bonusudbetalingerne, management. Generelt er det bedøvende ligegyldigt, om det ikke er startet endnu eller har været på banen længe. Det drejer sig om, at hvis man vil det og er villig til at gå i skole og lære faget og så sparke røv, så skal det nok gå.

For fanden - det gælder om at holde af det man laver og have en vision for, hvad man vil opnå. Jeg har set og hørt flere MLM´er herinde skrive med en meget slet skjult dagsorden for at nedgøre de andres og fremhæve deres eget. Husk at når man peger på andre, så er der 3 fingre, der peget mod dig selv. En ting er, at det får jer selv til at fremstå rigtig dårligt, men det er også enomt dårligt for branchen at tale ned om konkurrenterne. Nedgør man andre, så nedgør man også sig selv. Vi er i samme branche!!!! 

Som Lasse skriver, så er det alfa og omega, at logistikken fungerer 100%, og at bonussen falder til tiden hver gang. I MLM er det så vigtigt, at vi går efter det excellente. I den "almindelige" forretningsverden er der ingen, der rynker på næsen, hvis logistikken snubler, eller regningen bliver betalt lidt senere. Det er "helt normalt", at man bruger leverandører som en slags finansieringskilde (til en hvis grænse). Men den går ikke i MLM. Der er så meget fokus på alle disse nævnte faktorer, og vi arbejder ofte med mennesker, der ikke har en døjt forstand på selvstændig forretning. De er vant til, at når de leveret en arbejdesmåned på ca. 150-160 timer pr. måned, så falder pengene prompte den sidste torsdag i måneden. Så det er en helt ny verden for disse mennesker. Og når du og jeg taler med disse mennesker, så skal vi levere sandheden - hele sandheden og kun sandheden. Og hvorfor ikke? Sandheden kan sagtens tåle det. Hvis du er af en anden mening, så vil jeg anbefale dig at finde en anden branche. For taler du ikke sandt, så vil alle se, høre og lugte det. Og det er så vigtigt at vise det hele - ikke kun forsiden af medaljen, men også bagsiden.

Vi der arbejder med MLM skal hele tiden tænke over, hvad vi gør og siger. Vi skal være excellente, vi skal stå for sandhed, integritet og god etik. Og så har jeg sikkert glemt noget. But you get the idea .........

Og så en sidste ting, når nogen spørger herinde om et godt råd, fordi de har talt med en om et koncept, de er blevet lidt tændt på, så lad dog for fanden  være med at falde over dem som gribbe. Der er nogen, der har brugt tid, energi og penge på dem. Find jeres egne emner. Der er nok af dem.

Rigtig god vind med jeres forretning. MLM eller ej.

Jimmy Gudmand

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy og alle jer andre NM'ere (og ikke NM'ere)

 

Jimmy: Hvor er det dog dejligt at høre en der tager branchen alvorligt og har fattet hvad det drejer sig om - og oven i købet kan skrive så man forstår det. Super...!

 

Jeg er ikke i MLM, men finder branchen uhyre spændende. Jeg har sat mig rigtig grundigt ind i hvad det hele handler om og har den samme holdning som Jimmy og mange andre herinde; man skal arbejde for det og være 100% ærlig. Gør man det, så er det den mest gennemskuelige forretningsmodel man kan komme i nærheden af. Ja, det skulle da lige være kompensationsplanerne, for p... hvor er de indviklede - eneste suk jeg har, er at det kunne bidrage til tilliden til branchen, hvis komp.-planerne var enklere og simplere.

 

Det er rigtigt at der er mange herinde der blot rakker ned på MLM og NM som noget snyd og humbug. Pyramide kalder de det, som det var et skældsord. Forretningsmæssigt er der stort set ingenting her verden der ikke har pyramideformen, på den ene eller den anden måde. Hvis dog bare de mange kritiske ryster ville sætte sig ind i, hvad NM egentlig handler om og hvorfor det ikke, hverken kan eller skal, forveksles med de ulovlige såkaldte "pyramidespil". Ufatteligt dårligt navn i øvrigt...!

Jeg ved godt at der er flere eksempler på at nogen, under dække af at være MLM eller NM, har brugt branchen til at fremme deres ulovlige koncepter. Her skal man blot huske på, at dem der overskrider fartgrænserne kører ulovligt, hvor dem der overholder dem kører fuldt ud lovligt.

 

Jeg ved denne tråd er ved at være lidt gammel, men håber alligevel der er nogen der forvilder sig herind igen :o)

 

God kamp derude - det er en super branche, måske jeg selv "joiner" en dag Wink

Jacob.

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)