Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har hørt om ScandiConsult?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

*hehe* Dumme chef...
Jeg ved hvad du mener - et eller andet sted kommer det selvfølgelig også meget an på hvem man kommer "ind under" hos Scandiconsult. For nogle af meget åbne omkring det og hjælper en godt på vej, så mest af alt handler det om gennemsigtighed.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Billund
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt af der er nogle der kan se noget positivt i det..!

 

Ja, lig præcis.. Som der også er blevet skreveet før, så er det lige som et almendeligt job.. Nogle virksomhedder "presser" også deres ansatte til at gøre en masse uden man endelig vil det..

 

Så ja.. Jeg har mest tiltro til dem som er åbne omkring det - det får man mest ud af.. Min kontakt kender jeg efter jeg har brugt deres produkter og gør det stadig.. Han skjuler ikke noget nogen steder.. Så jeg kan se mine muligheder der og ved hvad jeg skal gøre og hvad jeg har lyst til at gøre for at tjene penge med deres geniale koncept i ScandiConsult.. :)

 

Ha' en god dag.. :)

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej morten

det er rigtig havd du skriver, men tænk hvis du havede været med i herbalife fra starten af,

så havede det set anderledes ud.

Herbalife er et godt mlm firma, med gode produkter, men bonusplanen er vel så som så.

du kan godt starte op der, men tro du kan komme til at leve, af det, det kræver hårdt arbejde,

da firmaet har været på toppen i et stykke tid.

men at joine en firma fra starten, og være med til at bane vejen frem det er noget andet.

jeg startet i agel ca 15/10-06 gjorde ikke rigtig noget før 1/8 2007 ( var ved at bygge hus osv)

blev manager på 30 dage, og og har over 30 i min downline + norge og sverige

så du bestemmer selv. vil du have en DVD og nogle prøver og se på muligheden arbejde lidt

hårdt i starten, og være med til at bane vejen.og komme til at leve af det.

eller arbejde hårdt og få lomme penge.

fra August til nu kan jeg sige, min kone skal ikke ud at finde noget arbejde, i det alm rotte ræs.

mvh Karsten Aagaard

info@agel4you.dk

http://agel4you.team1one.eu/

 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

hej morten

det er rigtig havd du skriver, men tænk hvis du havede været med i herbalife fra starten af,

så havede det set anderledes ud.

Herbalife er et godt mlm firma, med gode produkter, men bonusplanen er vel så som så.

du kan godt starte op der, men tro du kan komme til at leve, af det, det kræver hårdt arbejde,

da firmaet har været på toppen i et stykke tid.

men at joine en firma fra starten, og være med til at bane vejen frem det er noget andet.

jeg startet i agel ca 15/10-06 gjorde ikke rigtig noget før 1/8 2007 ( var ved at bygge hus osv)

blev manager på 30 dage, og og har over 30 i min downline + norge og sverige

så du bestemmer selv. vil du have en DVD og nogle prøver og se på muligheden arbejde lidt

hårdt i starten, og være med til at bane vejen.og komme til at leve af det.

eller arbejde hårdt og få lomme penge.

fra August til nu kan jeg sige, min kone skal ikke ud at finde noget arbejde, i det alm rotte ræs.

mvh Karsten Aagaard

info@agel4you.dk

http://agel4you.team1one.eu/

 

 

bla bla bla---

 en god bonus plan , skal det ikke gælde om at komme først... sikke nået fis at fyre af.    der er stadig folk herinde som aldrig har hørt om firmaet... så det må jo bare betyde at der stadig er mange kunder at få...

det skal bare dreje sig om at sælge mange produkter, 

 

ha ha... jeg er i amway... også stort firma... og jeg her ude og snakke med 30-100 mennesker pr måned... og ud af disse folk er der måske 5% som har hørt navnet før... så der er da også et stort marked tilbage... og nye produkter hele tiden...

så hvor gammel firmaet er og hvor stort det er betyder intet. man skal bare undersøge et firma godt selv først... og vigtigst af alt... man skal selv kunne li de produkter firmaet har.

fedt du har folk i sverige og norge...

jeg har folk i, danmark, sverige, norge, rusland, thailand, tyrkiet, og jylland... *GGG* den sidste var bare for sjovt....

 så få en god plads... ha ha... ej fis i en hornlygte, 

 

find de produkter du kan li, og så begynd at arbejde med det... mere enkelt kan det ikke være

 

 

 

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amway b........... findes det ikke  ( lidt røg skal man da have )

 

jeg er ikke ude efter amway på nogle måde, det skal du lige vide.

men det jeg mener, der er, at en godt firma der har så, mange gode år på bagen, så er

det sku hårdt, arbejde for en ny, at skabe sig en ordentlig inkomst, men det er jo forskellig

fra person til person, nogle vil bare have betalt deres vare til eget forbrug, andre vil leve af det

og at komme til at leve af amway, det er mange års hårdt arbejde. ( + i usa 800 varenummer + benzinkort )

du kan se de første amway diamant i Danmark, det tog dem 8 år

mvh karsten

nu ved jeg ikke hvor gammel du, men tænk hvis du joinet amway for 20 års siden Smile

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

hej amway b........... findes det ikke  ( lidt røg skal man da have )

 

jeg er ikke ude efter amway på nogle måde, det skal du lige vide.

men det jeg mener, der er, at en godt firma der har så, mange gode år på bagen, så er

det sku hårdt, arbejde for en ny, at skabe sig en ordentlig inkomst, men det er jo forskellig

fra person til person, nogle vil bare have betalt deres vare til eget forbrug, andre vil leve af det

og at komme til at leve af amway, det er mange års hårdt arbejde. ( + i usa 800 varenummer + benzinkort )

du kan se de første amway diamant i Danmark, det tog dem 8 år

mvh karsten

nu ved jeg ikke hvor gammel du, men tænk hvis du joinet amway for 20 års siden Smile

 

første diamant i danmark er else bang, og det tog 5 år.

der er i danmark nu over 600 varergrupper. + diverse partnerstores,

jeg har ude og snakke med omkring 20-100 nye mennesker på en måned.. og ud af dem er det 3 som har hørt om amway, og den 1 af de 3 har måske prøvet det før, men gav op fordi der ikke var produkter nok i starten... så de prøver mange gange igen...

så fordi det er gammel betyder ikke at markede ikke er der.

 

og alt mlm er hårdt arbejde... alle firmaer,,, hvis det ikke var det... ville der være nået galt. men du skal også huske... at diamanter idag bliver skabt hurtigere end for bare 5 år siden i amway... og hvorfor... ja det er jo fordi at der er mange flere produkter,,, større udvalg,  så mere salg... det siger jo lidt sig selv...

 

i andre lande feks thailand hvor amway har været i over 40 år... der har de over 60,000 forskellige produkter.... + partnerstores. helt alm butikker som laver reklame gennem deres hjemmeside... og det er også nået vi tjener på.

over 60,000 produkter det er mere end de har i feks bilka.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Scandiconsult er en sammenslutning af selvstændige. Vi får via vores sammenarbejde uddannelse og udveksler erfaring. Du kan prøve at gå ind på

www.tjenekstra.dk og brug koden 12085.

Mvh

Peder 

 

 

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu håber jeg ikke jeg stiller jer trættende spørgsmål som i har svaret på 1000gange!

Men jeg er helt ny på denne hjemmeside, jeg fandt den da jeg søgte på Scandi Consult!

Sagen er nemlig den at jeg en dag så på nettet at de søgte nye medarbejdere til deres firma og tænkte at det da skulle prøves fordi det lød som en udfordring og jeg elsker nye udfordringer! Dagen efter at jeg havde sendt dem mit navn og nummer blev jeg ringet op og efter en lang snak inviteret til deres forretningsmøde i Aarhus. Jeg fik forklaret at jeg ærlig talt var lidt flov over  hele situationen fordi at jeg ikke anede hvem de var, hvad de lavede og at jeg altså kun er 20år. Men hun ville stadig have mig med på mødet. Nu har jeg været afsted og er blevet pumpet fuld af informationer og jeg kunne jo ikke undgå at blive interesseret og lidt betaget af det hele! Det lyder som en rigtig fed udfordring..men men men..jeg har altså lidt svært ved at tro på det hele! Og så tænker jeg selvfølgelig også på alt det økonomiske for jeg har stadig ikke fået en ide om hvad jeg vil tjene på dette job..Det skal lige siges at jeg her tænker på at have jobbet som fuldtid! Bare for at få arbejdet skal jeg jo betale dem 1200kr for kurser og startpakke! Undskyld det lange brev men håber der måske er nogen der kan give mig bare en lille ide om hvem de er og om det er til at stole på? 

På forhånd tak, Anne

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne !

Jeg er sikker på du kan finde svar på dit spørgsmål her i denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/23112.aspx?PageIndex=1

Selv har jeg været til en forretningspræsentation af Scandi Consult - der markedsfører og sælger gennem network marketing - nu længe tilbage, men har besluttet mit valg nemlig Forever Living Product. Forud for denne beslutning ligger et omfattende "studie" af hvad network marketing er for noget og hvordan økonomien dannes og hvad man kan opnå ved deltagelse.

Men Anne - vær opmærksom på at intet kommer af sig selv der skal arbejde med forretningen og det tager tid før du kan leve af det. 

Alt dette og lidt til kan du læse ganske gratis om i dette link: www.jomacompany.dk

God fornøjelse og held og lykke med dit valg.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Anne

1200kr for kurser, forstår det ikke pr mdr ??

mvh Karsten

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)