Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt er perfekt - ifølge mine nuværende kunder - Men omsætning falder?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Trenden med slips og butterflys er på retur, og ligeledes er det også begrænset, hvor mange slips/butterflies folk køber. Med andre ord bliver målgruppen mættet, med mindre der sker produktfornyelse. Og hvis alle bare sælger de samme ensfarvet slips/butterflys, så er det begrænset, hvor meget nyt der sker...

Så skal du ekspanderer, skal du nok ud i nye farver og trends, ellers vil du blot opleve det mætningspunkt, som du allerede er løbet ind i, og som næppe bliver bedre...

Desuden er sommer hverken slips eller butterflys tid. Det er mere noget, som høre til skjorter og lignende, som mere er efterår og vinter outfit. Så årstiden spiller helt sikkert også en rolle!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 21:01

TUSIND TAK FOR SVAR allesammen. Det er bare det bedste sted at gå hen, hvis man er i tvivl om noget. Jeg har fået en del at arbejde, YES!!!, og det var formålet.

Jeg undrede over, at jeg ikke har opdaget en fejl i ePay, som har været der siden, jeg har haft det på. (2 dage). Ingen omsætning?? Nu har jeg så fundet ud af, at der var en fejl i modulet, som jeg har fået lavet.

Lad os håbe om den så ikke konvertere bedre ;)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kunne du ikke tjene ekstra penge på det du laver, hvor du tilbyder at kunden betaler 20 kr, ekstra også så kan de istedet for 2 ugers returret få 2 års. Nogle vil gerne betale for det, men af dem der betaler, er der ikke mange der sender det retur.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)