Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Datamatiker/Udvikler praktik - Midtjylland

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)

Mit navn er Daniel, er 15 år gammel og går i 8 (9. lige om hjørnet) på en helt normal folkeskole i Horsens.

Skal her i uge 39 i praktik og jeg har valgt jeg vil i praktik som Datamatiker eller software udvikler da det er noget ala. det jeg gerne vil arbejde med.

Så jeg gik igang med at google lidt rundt og har ikke rigtigt kunne finde steder andet en i hovedstaden og så langt vil jeg alligevel ikke gå for en uges praktik! Men herinde tænkte jeg da at der kunne være nogle firmaer der ville have mig ude! Byer som Århus, vejle og sådan ville ikke være et problem at tage til men horsens ville da helt sikkert være at foretrække!

Kan ikke det helt store programmering.. Sådan set kun det basale Python og C++. Kan også HTML og CSS men ved ikke hvor relevant det bliver?

Nå.. nok om det, kan du eller kender du en der måske ville have mig ude i uge 39, så skal i være mere end velkomne til at skrive til mig. Har ikke et ansøgningsskema endnu som vi får så detaljerne kan vi desværre ikke finde ud af før jeg får det men ville gerne høre på forhånd fra jer! 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)