Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøg men intet salg

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 53
Fra  Sailorknit Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er producent af unika strik

JEg har 2 website og 2 facebook sider, jeg har mange besøg men sælger intet, jeg er i gang med at få lavet 1 prof website, men kan nogen fortælle mig hvorfor jeg ikke har noget salg på mine sider

www.sailorknit.dk

www.strikkemaskinen.dk

facebook: sailorknit

facebook: Jh hobby

Er det foto det er galt med eller mine design, eller måske noget helt andet

Kom gerne med jeres mening

Mvh

Jytte

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jytte

Det generelle design på begge dine sites er personligt ikke min smag, men du fortæller du jo også du er igang med at få udviklet noget nyt. 

Du bliver simpelthen nødt til at anskaffe dig nogle bedre billeder af dine produkter. Hvis jeg skal købe noget strik på 1.300 kroner i din webshop, forventer jeg et billede hvor jeg kan se detaljer af strikken. For eksempel her.. http://www.sailorknit.dk/387600389/product/832996/unik-herre-sweaters-med-hue?catid=241534

Dine produkter har personlighed, og der er helt sikkert et marked. Som jeg ser det er den største opgave at få dine produkter præsenteret flot visuelt, i lang højere grad det det er tilfældet i øjeblikket. Endvidere skal du have kigget på hvordan du ønsker at omdanne dine besøgende til kunder

Og til sidst.. Har du en idé om hvor din trafik på siderne pt. kommer fra?

Hvis du ønsker lidt sparring i forhold koventering, er du velkommen til at skrive på min mail. Den står anført herunder i mit signatur. 

Held og lykke med projektet. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)