Hej alle Aminoer.
Jeg går og drømmer om at starte min egen virksomhed. Til at starte med vil jeg bare drive det som en hobbyvirksomhed, da jeg også er igang med en uddannelse, og derfor kun har begrænset tid.
Dette er noget, der interesserer mig rigtig meget. Jeg har leget med ideen om, at starte en niche webshop, der sælger high-end clothing. F.eks. Ralph Lauren poloer.
Men problemet er, at jeg mangler en leverandør. Jeg har været i kontakt med nogle forskellige leverandører, men mangler stadigvæk at finde en, der kan tilbyde mig den mest konkurrence dygtige pris.
Jeg kom så i kontakt med en salgsagent, der fik mig i kontakt med denne leverandør:
http://www.diytrade.com/china/pd/11886131/Original_quality_Ralph_Lauren_polo_shirts_COTTON_Tshirts_small_horse_custom_fit.html
Jeg ved godt, at man skal passe meget på når man handler med high-end produkter, og nogle ting kan også være for godt til at være sandt.
Derfot skriver jeg et indlæg herinde, for at få lidt vejledning om denne leverandør er til at stole på.
For mig er der en række alarmklokker der ringer:
1. Så er prisen alt for lav til, at jeg kan forestille mig det er ægte Ralph.
2. Så er det en kinesisk virksomhed, og jeg har derfor på fornemmelsen, at de selv har produceret kopier.
Men ham der anbefalede denne leverandør sagde, at alt var sikkert og de medsendte papirer på det var ægte Ralph + en faktura så jeg altid kunne bevise jeg havde købt det af dem.
Hvad siger i? Er dette snyd og humbug, eller kan jeg trygt ligge min bestilling hos dem? Håber der er nogle erfarne iværksættere, der kan hjælpe en ung og naiv gut.
Desuden er jeg også interesseret i at vide, hvordan lovgivningen er omkring import ude fra EU.
Mange tak på forhånd alle sammen.
P.S. håber ikke mit indlæg blev alt for langt og for uoverskueligt, prøvede at gøre det så kortfattet som mulit