Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger feedback på vores smykke webshop www.jewelry4you.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har med en partner startet en ny og lidt special smykke webshop, vores koncept er " Armbånd som passer til dit stjernetegn "

Til det skal vi bruge jeres hjælp, og vi håber at i har lyst til at bruge 2-3 min på lige, at give os feedback.

Vores webshop hedder www.jewelry4you.dk 

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Den ser fin ud. kan ikke lige umelbart se noget der mangler.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt svært ved at forstå sammenhængen imellem dit design og dine produkter. Det ser ud til du forsøger dig med eksklusive produktet og et design der ikke rigtig følger med.

Din baggrund
Jeg forstår ikke "træbunden" - den virker tung og temmelig klodset.

Skrifttyper og farver
Du benytter for mange forskellige skrifttyper og i alt for mange forskellige farver - igen her forsvinder det eksklusive look.

Logo
Det virker noget uprofessionelt og igen hænger det ikke sammen med forsøget på at ramme den eksklusive målgruppe. Yderligere ser det noget pixeleret ud.

Produktbilleder
Jeg ved ikke om du har bemærket det, men dine produktbilleder er temmelig uskarpe - de bliver faktisk først skarpe når man klikker på dem.

Der er en hel del småting der i øvrigt rammer øjet hårdt: Et orange "udsalgsskilt" - det er altså ikke for kønt. En underlig rød markering af søgefeltet når man forsøger at benytte det.

Det virker desværre i det hele taget som lidt af en rodebutik - og det gør, at indtrykket bliver amatøragtigt - jeg er ikke i tvivl om, at det vil ramme din konvertering at indtrykket et sådan. Så kan man diskutere smag og behag, men et professionelt indtryk giver det altså ikke.

Held og lykke med projektet.

Fra Smørum
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 48
Fra  re-ports ApS Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Din webshop er OK, men ikke sådan super fed. Jeg ville nok følge nogle af de råd som Thomas skrev, eller kontakte en webshop udvikler/grafikker til lige at hjælpe dig med at få din webshop helt top super fed, det er nok penge godt givet ud.

Med venlig hilsen

re-ports ApS

Søren B. Houlberg

info@re-ports.dk

www.re-ports.dk

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må være enig med Thomas i denne.

Førstehåndsindtryk:
Langsom om at loade.

Siden virker lidt forvirrende og irriterende at se på - forstå mig ret, det virker som om det er gået en anelse for hurtigt.
Baggrunden er jeg ikke vild med - det ligner også at den ikke er helt skarp opløsnings mæssigt (måske kun min skærm)

Diverse bokse der kommer bag menuen hvis man peger med musen bør du fjerne efter min mening.
Det ligner der står o produkter i toppen (og ikke tallet 0)

Der er flere steder, hvor teksten står lidt forskudt højdemæssigt - blandt andet når man har tilføjet en vare til kurven, og kan se det samlede beløb oppe i toppen.

Under Min konto står der "Please enter an answer in digits:" - bør det ikke være dansk?

Jeg kunne sagtens finde mere, men synes også du skal finde en webdesigner, der kan hjælpe dig i mål - for idéen er fin :)

Håber du kan bruge ovenstående til noget!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)