Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offshore til værdipapir handel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg skal til at investere i værdipapirer(CFD - Aktier - Optioner o.lign), men jeg overvejer at oprette et offshore selskab, Ltd el.lign.

Dette for at beskytte mit overskud, og kunne handle videre uden at blive beskattet mellem handlerne, og ved årsskifter. Er der nogle problemer med denne opstilling??

Hvis man så om nogle år ønsker at udbetale noget af overskudet til en selv, så er det jo naturligvis en indtægt, som pr definition er skattepligtigt i DK, men er der nogle måder at begrænse denne beskatning?

Når man opretter et offshore selskab, laver man naturligvis en konto til firmaet, offshore(altså én der ikke kan tjekkes af staten) er der så reelt noget til hindre for at man køber ting til sig selv privat? Hvis man f.eks bestiller(og betaler) rejser, computere, møbler o.lign(ja selv biler) på nettet med et visakort til firmakontoen... det kan vel ikke tjekkes? Det er mere for ikke at skulle betale 60% af det jeg har kæmpet for, men selv få noget ud af mit besvær!!

Ser frem til at høre fra jer

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 09:37

Ja, det er jo den virkelighed vi danskere har sat os selv i - og jeg er meget enig i at det er deprimerende at skatten snupper over 70% at de penge jeg tjener (momsen inkluderet).

Hvis din moral er så flosset at du vil holde tingene skjult så er der jo ikke noget i vejen for det - du skal bare ikke klynke den dag regningen kommer. 

Fra 8900
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 09:38

For ikke så lang tid siden var der noget i medierne om danskere der etablerede virksomheder i udlandet, hvor de så kunne hæve penge udenom beskatning. Det blev nævnt at SKAT var opmærksomme på problemet og ville prøve at gøre noget ved det.

Kan ikke helt huske hvor jeg hørte/så det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)