Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor god skal ens Adwords reklamer være?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for en 3 måneder siden begyndt at bruge adwordsreklamer, som har medvirket til en hele del flere besøgene, og en hel del flere ordre i hus. Men som overskriften lyder, hvor god skal ens adwordsreklamer egentlig være? De fleste vil nok sige så høj CTR så muligt. Mener at have læst et god indlæg herinde, angående netop dette emne.

Er der mange af jer derude der også gør brug af salgssporing, og hvordan har det hjulpet jer?

Håber i kan hjælpe mig her.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 09:10

Hej - Klart jo bedre annonce jo flere klik og jo flere salg - vedr salgssporing er det jo rart at se hvorfra ens kunder kommer og hvilke annoncer mv der er klikket på. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 11:55

Hej RS

Jeg bruger også salgssporing og det er rigtigt godt at se hvilke søgeord der skaber salg for den viden kan man bruge i al anden kommunikation. Jeg vil også anbefale dig at bruge Analytics for der kan du se endnu flere data omkring dine søgeord, kundernes adfærd og dine landingpages. Jeg mener i øvrigt at du bør være meget opmærksom på at du ikke bare sender brugerne hen til din homepage, men til landingpages der er relevante for de enkelte søgeord.

Ellers skal du være opmærksom på at det ikke kun er CTR, der er vigtig for hvor god din annonce er. Google kigger på Quality Score når de måler kvaliteten af dine søgeord. Se her: "Quality Score is the basis for measuring the quality of your keyword and ad and determining your minimum bid. Quality Score is determined by your keyword's clickthrough rate (CTR), relevance of your ad text, historical keyword performance, and other relevancy factors. The higher your Quality Score, the lower your minimum bid and price you'll pay per click."

mvh Marlene

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)