Hej |
Hej - Klart jo bedre annonce jo flere klik og jo flere salg - vedr salgssporing er det jo rart at se hvorfra ens kunder kommer og hvilke annoncer mv der er klikket på.
Hej |
Hej - Klart jo bedre annonce jo flere klik og jo flere salg - vedr salgssporing er det jo rart at se hvorfra ens kunder kommer og hvilke annoncer mv der er klikket på. |
Hej RS Jeg bruger også salgssporing og det er rigtigt godt at se hvilke søgeord der skaber salg for den viden kan man bruge i al anden kommunikation. Jeg vil også anbefale dig at bruge Analytics for der kan du se endnu flere data omkring dine søgeord, kundernes adfærd og dine landingpages. Jeg mener i øvrigt at du bør være meget opmærksom på at du ikke bare sender brugerne hen til din homepage, men til landingpages der er relevante for de enkelte søgeord. Ellers skal du være opmærksom på at det ikke kun er CTR, der er vigtig for hvor god din annonce er. Google kigger på Quality Score når de måler kvaliteten af dine søgeord. Se her: "Quality Score is the basis for measuring the quality of your keyword and ad and determining your minimum bid. Quality Score is determined by your keyword's clickthrough rate (CTR), relevance of your ad text, historical keyword performance, and other relevancy factors. The higher your Quality Score, the lower your minimum bid and price you'll pay per click." mvh Marlene |