Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sprit ny webshop fra en ny udbyder

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael DIBS A/S:

Hej Martin

Jeg synes du skal overveje at tilbyde dine kunder at de kan betale med andet end Dankort & E-dankort.

Mange af mine kunder i samme branche som dig har stor succes med følgende indløsningsaftaler:

VISA, MasterCard, VISA Electron, Maestro & JCB

Dinners

AMEX

Med venlig hilsen

Mikael Christian Carlsen

Key Account Manager

www.dibs.dk

Mikael - kunne det tænkes at man kunne lokke dig til at oprette en tråd her på amino hvor du fortælller om de forskellige muligheder samt hvor mange der i gennemsnit bruger dem.

Jeg tænker specielt på
Dankort
Visa og andre internationale kort
AMEX
Dinners

I har jo massen til at kunne lave noget konkret statistik, som selvfølgelig vil være meget forskellig fra branche til branche. men bare sådan overall. Jeg tror rigtig mange aminobrugere ville være rigtig glad for sådan en tråd.
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:50

Jeg synes, det er en super idé, og siden kunne gøres meget smagfuld og stilren, synd at den ikke er det...

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 09:16

Hejsa alle sammen,

Så har jeg sundet mig oven på kritikken Smile

Jeg ved, at siden blive blive taget ud af rammerne (frames) i løbet af ganske kort tid. Hvad det egentlig betyder ved I meget mere om end jeg.
Jeg har stor (og god) kontakt til udbyderen og arbejder løbende på at få ændret tingene, så deres shopsystem bliver godt, så derfor vil jeg tage alle jeres inputs med til det kommende møde (hvilket nok må fremskyndes lidt Wink)

Til Jacob: Jeg har ændret det meste af dine forslag - tak for det.

Og igen: Tusind tak for jeres kritik - jeg håber at jeg kommer noget videre, så jeg kan få mig en funktionel shop.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:43

Hej Martin

Vi arbejder for tiden på et website hvor alle disse nyttige oplysninger bliver samlet.

Jeg skal nok melde ud når sitet er klar.

Med venlig hilsen

Mikael Christian Carlsen

Key Account Manager

www.dibs.dk 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:53

Hej Martin

Godt at se at du er oppe på hesten igen. KOrt sagt er frames det der gør at man kan "scrolle" i produkterne uden at toppen og venstresiden af websiden flytter sig. Selvom dette ved første øjekast kan fordelagtigt ud, har det altså nogle slemme sideeffekter. Så fint du kommer af med dem, det vil helt sikkert gavne din forretning.

Mvh Jesper

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 14:21

Var det ikke en lidt ussel kommentar om designsiden?

Nu kender jeg personen bag, og det er vist efterhånden en del år siden, at han har udviklet sider. Så han er bestemt ikke ny på banen, og har faktisk lavet en del rigtig gode ting.

Så hæng dem ud, der fortjener det, men undlad at skyde med alt for løst krudt. ;-)

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:36

Vinmanden - Bengaard.Biz:

Hejsa,

Jeg har netop lanceret min nye vinshop - www.bengaard.biz
Der er lige en opgave med at få domænet til at linke direkte, men det bliver løst i denne uge.

Lad mig endelig høre hvad I synes.
Jeg har købt shoppen gennem en helt ny udbyder på markedet og jeg forventer mig rigtig meget af dem. Det er det fedeste administrationsmodul og er let at overskue (og NEJ - jeg er ikke ansat hos dem Stick out tongue)

Men som sagt - giv din mening til kende om min butik!! TakWink

Jeg går ud fra at du ved en masse om vin. Jeg tror jeg ville starte med et meget præcist fokus men tilgengæld gøre rigtigt meget ud af det og passe på med at smide alle vine på du kommer i nærheden af.

Det er meget nemt at sammenligne priser og der er RIGTIGT mange om budet.

Tager du på nogle rejser hvorfra du kan fortælle nogle historier etc? 

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 15:07

Hej Jacob,

Vinene er svære at sammenligne, da vi på mange af dem har ene-forhandling.
Men jeg er enig med dig i, at der er mange om buddet.

Jeg har netop oprettet en blog og forventer, at den kommer på siden i løbet af få dage. Her vil jeg skrive om alle de oplevelser (vinsmagninger, vinrejser m.v.) der sker, så folk kan have interesse for.

Sidst, men ikke mindst, arbejder jeg på at lave noget tekst fra alle de vinforedrag jeg holder, hvor folk kan læse om drue-typer, lande, historier, den rigtige opbevaring, hvordan man smager, vælger osv.

Til Johnny Speiermann vil jeg give dig ret i, at kritiken var lige hård nok - og vores fælles ven laver nogle rigtig fede ting! Big Smile

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04

Selve idéen er ret god. :-)

Teksten på forsiden er VIRKELIG god - indrammer vision og produkt i ét og placerer det lige i synet på den besøgende.

Galleri-siderne - lad billederne være dobbelt så store og hav kun 2 i bredden så de lange navne kan stå der. Udvid beskrivelserne.

Produktsiderne - lad billederne være dobbelt så store. (du formindsker tydeligvis et større billede). Fjern thumbnailen nedenunder eller tag vitterligt flere billeder af produktet!! (Og se nu at gøre det fra nogle mere spændende vinkler: ultranær, lige ovenfra, skævt, flasker i unaturlige miljøer, etc)

Geografiske områder i menuen - den resulterende side har en lille tekst og et arbitrært foto på indholdssiden. Lad landene være repræsenteret af et billede på indholdssiden eksempelvis. På den måde "springer" du et navigationstrin over.

Håber du kunne bruge det. :-)

Mikkel

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)