Hej Bengaard.Biz
Jeg er ikke sååå vild med din forside. Den er lidt "tør". Savner nogle lækre billeder af vin, så man nærmest kan smage det..
Dit logo bliver skåret noget i top og bund der på forsiden, og skulle måske også have været i top banneret i stedet? Er ikke glad for den brune baggrund. Hvorfor bruger du ikke den grønne streg eller den røde der er i logoet i stedet?
Selve shopping processen forløber uden bøvl. Jeg har ikke købt noget af dig (endnu), men det ser ud til at fungere fint. På beskrivelserne af vinene, mangler jeg som amatør vindrikker, måske en "Er god til stærk mad" eller "Er god til ost" eller hvad ved jeg. På en af vinene var der en lille graf der fortæller om den er tør eller sød. Den er desværre lidt svær at se, og så er den ikke på alle vinene. God idé ellers.
Er der ingen tilbud såsom "køb 12 flasker for xxx. kr "? Eller hvad med "Køb vin til selskabet/festen/brylluppet og betal kun for dem du åbner.." el.lign.
Du gemmer lidt godt på den med prøvevinen.... Nu da det er dit mantra. Jeg ledte noget efter knappen "Få en gratis flaske vin"
Men i stedet fandt jeg efter lidt søgen:
Under "Om Bengaard.Biz" skriver du "Derfor kan man købe "prøveflasker" og få denne refunderet, hvis man vælger at købe minimum 12 flasker af vinen efterfølgende"
Under "Nyheder" hedder det "Hvis du synes at vinen er god og køber
minimum 6 flasker, så refunderer vi "prøveflasken". Du skal blot notere
dette på din ordre anden gang (vi skal også nok holde øje med dig)"
Ideen er super god, men find lige ud af om det er 12 eller 6 flasker
Og til sidst.. Ingen hvidvine fra Italien ?!??!! Det er ellers mine favoritter.
Håber du kan bruge lidt af det, og god vind til dig.
/Jacob