Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sprit ny webshop fra en ny udbyder

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har netop lanceret min nye vinshop - www.bengaard.biz
Der er lige en opgave med at få domænet til at linke direkte, men det bliver løst i denne uge.

Lad mig endelig høre hvad I synes.
Jeg har købt shoppen gennem en helt ny udbyder på markedet og jeg forventer mig rigtig meget af dem. Det er det fedeste administrationsmodul og er let at overskue (og NEJ - jeg er ikke ansat hos dem Stick out tongue)

Men som sagt - giv din mening til kende om min butik!! TakWink

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24

Hej Martin

Som designer ved jeg næsten ikke hvor jeg skal starte, men jeg gør nok klogt i at købe E-pusher 2.0 allerede i aften, allerede efter du har læst de første 40-50 sider vil du opdage at du har rigtig travlt Smile , men ærgeligt at dine kunder ikke kan se dit admin Smile

Jeg har ikke lige så meget tid lige nu, men jeg giver dig gerne et par råd over telefon en dag jeg har tid.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:40

Hej Bengaard.Biz

Jeg er ikke sååå vild med din forside. Den er lidt "tør". Savner nogle lækre billeder af vin, så man nærmest kan smage det..

Dit logo bliver skåret noget i top og bund der på forsiden, og skulle måske også have været i top banneret i stedet? Er ikke glad for den brune baggrund. Hvorfor bruger du ikke den grønne streg eller den røde der er i logoet i stedet?

Selve shopping processen forløber uden bøvl. Jeg har ikke købt noget af dig (endnu), men det ser ud til at fungere fint. På beskrivelserne af vinene, mangler jeg som amatør vindrikker, måske en "Er god til stærk mad" eller "Er god til ost" eller hvad ved jeg. På en af vinene var der en lille graf der fortæller om den er tør eller sød. Den er desværre lidt svær at se, og så er den ikke på alle vinene. God idé ellers.

Er der ingen tilbud såsom "køb 12 flasker for xxx. kr "? Eller hvad med "Køb vin til selskabet/festen/brylluppet og betal kun for dem du åbner.." el.lign.

Du gemmer lidt godt på den med prøvevinen.... Nu da det er dit mantra. Jeg ledte noget efter knappen "Få en gratis flaske vin"Stick out tongue

Men i stedet fandt jeg efter lidt søgen:

Under "Om Bengaard.Biz" skriver du "Derfor kan man købe "prøveflasker" og få denne refunderet, hvis man vælger at købe minimum 12 flasker af vinen efterfølgende"

Under "Nyheder" hedder det "Hvis du synes at vinen er god og køber minimum 6 flasker, så refunderer vi "prøveflasken". Du skal blot notere dette på din ordre anden gang (vi skal også nok holde øje med dig)"

Ideen er super god, men find lige ud af om det er 12 eller 6 flasker Wink

Og til sidst.. Ingen hvidvine fra Italien ?!??!! Det er ellers mine favoritter.

Håber du kan bruge lidt af det, og god vind til dig.

/Jacob 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:25

Hej Bengaard

Her i 2007 burde man i gabestokken for at sælge et website med frames. En skam at Google ikke kan se dit admin interface...

Du bør ønske dig at dine kunder kan finde dig via søgninger på Google. Her har du en udfordring. Google vil ret hurtigt finde sider som denne og indexere dem: http://www.bureauserver.dk/bengaard/product_group.asp?grp0=55&grp1=65&grp2=&grp3=&grp4=&grouptype=1

I forhold til at ligge højt i Googles søgninger er denne side håbløs, og hvad værre er, når kunderne finder dig, kommer de ind på denne side hvor venstremenu og topbanner mangler. Jeg er ked at at skulle sige det, men jeg synes du skal takke din leverandør, tage tabet med det samme og rykke over på fx. en Dandomain eller Scannet shop, som har lært denne lektie. Jeg ved det lyder hårdt, men som jeg ser de vil du gå glip af omsætning måned for måned på denne shop fordi folk ikke kan finde den.

Med-Aminoer: Er jeg helt ved siden af her?

Mvh Jesper

PS. AdSense hører ikke hjemme på en webshop efter min mening.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33

Hej Jesper

Du har het ret, jeg kunne da godt tænke mig at vide hvem shopudbyderen er, det er så pisse irriterende at se hvor folk bliver snydt gang på gang og så åbentlyst. De har overhovedet ikke rådgivet bengaard omkring seo, design eller salgnettet osv., det er sku da utroligt.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:08

Ecommerce systemer i frames i år 2007 hænger vist ikke rigtigt sammen med "nyhed".

Mit ecommerce system tilbage i 98 i version 1.3 brugte frames, men dengang var det også ret smart ;)

Derudover er det et ton af ting som andre har påpeget.

Det må vel være http://www.designsiden.dk/ der står bag.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 00:40

Helt klart den samme lidt kritiske tone herfra - frames burde forbydes ved lov, og det samme burde bl.a. brugen af pixel_trans.gif, mangel på doctype, javascript-kode direkte i outputtet til klienten (i hvert fald i den ekstreme mængde som her), ekstrem brug af inline css og misbrug af tables i tables... alt sammen elementer der indgår i siden.

Flere af ovenstående ting vil give problemer med søgemaskiner - og så er der selvfølgelig alle de andre ting jeg har glemt (fx er der ikke titles på nogle sider).

Jeg synes ikke der er de store bemærkninger til selve shop-forløbet - men omvendt set er der heller ingenting der får mig til at tænke på siden som ekstraordinær eller noget der skiller sig ud fra mange andre online forhandlere. Kommer jeg endelig ind på siden (hvilken vel næsten vil være utænkeligt da den nok bliver umuligt at finde på google) så er der - som før omtalt - placeret google-annoncer på siden hvilket bare kan risikere at føre mig væk fra siden igen og direkte hen til en konkurrent.

Samlet set tror jeg din bedste forventning kan være at din udbyder opgraderer sin løsning i en gevaldig fart og måske lægger knap så meget vægt på administrationsmodul.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:43

En af hans andre kunder her: http://www.focuscomp.dk/

Same old, same old - jeg tror måske ikke lige der dukker noget nyt op ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:49

Jamen det er da helt utroligt at man idag stiller sig op og sælger løsninger af den slags, for bare et par hundrede kr. om måned kan man få noget der er lysår fra det her, det er jo som at sælge biler uden motor Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:30

Hej Martin

Jeg synes du skal overveje at tilbyde dine kunder at de kan betale med andet end Dankort & E-dankort.

Mange af mine kunder i samme branche som dig har stor succes med følgende indløsningsaftaler:

VISA, MasterCard, VISA Electron, Maestro & JCB

Dinners

AMEX

Med venlig hilsen

Mikael Christian Carlsen

Key Account Manager

www.dibs.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)