Hej derude, Jeg er lige ved at prøve Dinero af og forsøger at blive klogere på bogføring. Jeg har solgt nogle produkter igennem et deal site men er i tvivl om hvordan jeg bogfører dette i Dinero (og i det hele taget..). Jeg har umiddelbart ikke kunne finde en lille guide når det kommer til bogføring af deals. Hvis der var nogen der kunne gøre mig klogere på det, ville det være en stor hjælp. Når jeg modtager en opgørelse fra et deal site kan jeg se deres cut + momsen af deres cut og så hvad der skyldes mig af salget. |
Klinikken:Hej derude,
Jeg er lige ved at prøve Dinero af og forsøger at blive klogere på bogføring. Jeg har solgt nogle produkter igennem et deal site men er i tvivl om hvordan jeg bogfører dette i Dinero (og i det hele taget..).
Jeg har umiddelbart ikke kunne finde en lille guide når det kommer til bogføring af deals. Hvis der var nogen der kunne gøre mig klogere på det, ville det være en stor hjælp.
Når jeg modtager en opgørelse fra et deal site kan jeg se deres cut + momsen af deres cut og så hvad der skyldes mig af salget.
Hej Hej,
Helt generelt vil jeg anbefale dig at kigge på vores kom igang video :
Jeg har aldrig set en oversigt fra Sweetdeal mv. så kan ikke forklare dig den helt nøjagtige behandling.
Den må en anden bruger være behjælpelig med :)
Men opgørelsen skal bogføres noget ala dette :
https://dinero.dk/support/guides/fakturering-udenom-dinero/
De bedste hilsner
Rasmus