Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zen-cart installation

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

LEDbutikken.dk:

Prøv evt. også på www.zencart.com.  

Jeg har selv rodet med Zencart, så det er ikke for at være næsvis, men måske er den manglende respons et vink med en vognstang: Zencart kræver en del arbejde før man kan bruge det til noget fornuftigt. Måske findes der andre systemer, som du hurtigere og lettere kan komme igang med? 

Ja syntes også det kræver noget mere at komme igang med Zencart, end feks oscommerce. Har også indtryk af at der findes mange flere contributions til oscommerce end der gør til Zencart. Og så er oscommerce med dansk sprogpakke.

Jeg faldt bare for Zencart da jeg fik det indtryk at man efter oprettelse kunne vælge imellem forskellige templates...

Så tror jeg hopper tilbage till oscommerce som jeg egentlig startede op med...

Kan den egentlig uden videre laves med samme bredde (width) som på zencart..??

Til Ronnik

det er hos gigahost.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok, så kan jeg da fortælle dig at gzip er slået til - så det lyder som en fejl i din zencart version.

Hvis du køber et design til oscommerce på f.eks. templatemonster.com så er det rigtigt nemt at gå til - hvis du vil have en unik butik baseret på oscommerce så er det noget der tager tid, og betydeligt mere tid end mange andre løsninger.

Smid mig en mail på email@redweb.dk så kan jeg give dig en demotur i et alternativ (der oveni købet kører topdollar på Gigahost). 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)