Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med kalender eller booking funktion

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen herinde som kender en slags webløsning som man kan bruge hvis man vil udbyde f.eks hotel værelser, kurser i bestemte perioder osv., brugeren skal kunne se søge på perioder eller meget visuelt kunne få et overblik over hvor på måneden der er ledigt/booket et kursus/hotelværelse eller ligne. det er ikke så vigtig hvad det er mere at kan få en form for kalender mæssig oversigt i en eller anden form for webløsning/webshop/booking. Når kunden har fundet en periode der passer godt, skal vedkommende kunne købe kursus/hotelopholdet som i en hvilken som helst anden webshop.

Findes der en form for standard løsning som kan disse ting?

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:36
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39

Ok, jeg kender ikke ruby on rails, men kan I intergere det i systemer som Dan domain?

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Skrevet kl. 21:54

Tja, godt spørgsmål, jeg kender ikke Dan Domain, men har du nogle specifikationer så kigger vi på det, kigger selv lige forbi dandomain og ser hvad de har at fortælle.

"Kan det staves, kan det laves"

he, nåede selv at finde svaret http://help.dandomain.dk/PayNet/DK/ hvilken betalingsform vil du gerne bruge?

Send mig en mail så kan vi tage den derfra.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05

He, he det lyder godt, men det er bare en kunde der har efter spurgt en løsning, hvor varerne i en given webshop skal vises i en overskuelige grafisk kalender, og evt kan søge på en given periode, man skal kunne klikke på den enkelte periode og komme ind på det enkelte varekort og derfra kunne lægge det til betaling. Dan domaine webshop kender jeg rigtig godtpå alle områder næsten, så det vil være et absolut must hvis det kunne laves et eller andet ekstra modul oven på dette system. Det er det eneste jeg lige nu har fra kunden, så enten skal der findes et system der allerede kan disse ting eller også skal det laves, og så er det lige det med pris også videre :)

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Skrevet kl. 22:24

Ok, hvis opgaven er at lave en løsning der kan det du beskriver og så integrere dandomains betalingsmodul, så er det ikke integrationen med deres betalingsmodul der koster pengene, det er så lidt kode der skal til - i hvert fald ud fra de eksempler jeg så på deres hjemmeside. På jeres hjemmeside har I nogle lækre designs, så hvis du selv kan levere det grafiske så kan vi vel lave resten på 10 timer eller mindre. send mig evt. et par slides i en power point hvor du skitserer det du har i tankerne, så sætter jeg gerne en pris på opgaven, du kan sende det til kristian.nissen alt gr 2 gmail.com

ja, glemte at sige at vores timepris er 500 ex. moms

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23

Hej Kristian

Det lyder jo super godt jeg tager lige en snak med kunden og så vender jeg lige tilbage.

Har du eller dit firma et website/portefølje eller lign. vi lige kan se, eller bare et par links på noget du har kodet, bare send dem direkte til min private mail.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:19

Nej, dette er ikke muligt idet alt kildekode forbliver på DanDomain servere og kun hostes her. 

Hvordan vil du afvikle ruby on rails på dandomain?

Der findes muligheder Henning, men ikke nogle der spiller sammen med Dandomain "off the shelf".

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34

Øv, jeg har nemlig brug for noget ala dandomain bare med en ekstra kalender visning, der må da findes et standardsystem til alle de utallige hotel og sommerhuse udlejer, eller hvad?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:37

Jeg ved der kører en del Joomla sites ude i verden med netop den slags behov.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)