Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for side ala Sweetdeal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer :)

Jeg går måske og får en lille ide til, at lave en side ala Sweetdeal også ville jeg gerne lige have et par råd fra jer af.
Hvad vil sådan en side ca. koste hvis man køber et færdigt script ? Hvor hurtigt kan sådan en side sættes op ?
Hvis du I skulle lave den hvad ville jeres antal timer og eventuel pris så være ca. ?

For nogle år siden var der jo de der øre auktioner, som vist mest var drevet, af folk der ikke havde den største moral.
De senere år har en side, som Sweetdeal jo blevet en side, som folk faktisk kan bruge uden, at de bliver tilmeldt dyre månedlige opkrævninger.
Og den lille ide, som jeg har skal selv klart være en hvor folk/kunderne får hvad de kommer efter uden, at de skal modtage dyre efter opkrævninger.

Jeg kom til, at tænke på, at efter øre auktionerne  også nu sider, som Sweetdeal er der så lavet noget helt 3 altså noget helt nyt hvor folk/kunder kan komme billigere til det de gerne vil have ? Måske der er nogen der har kendskab til om der er sådan en helt 3 side ? Og hvis ja hvad sådan en så vil koste samt om der måske kan sættes et link ind til sådan en ?

Go aften til jer alle

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:21

Opstart08:
Hvad vil sådan en side ca. koste hvis man køber et færdigt script ?

Det kan jo koste alt fra $20 til rigtigt mange penge. Men tit så skal du tænke på at der også skal kodes i det for at tilpasse dine ønsker så det ikke bare bliver endnu en i rækken.

Opstart08:
Hvis du I skulle lave den hvad ville jeres antal timer og eventuel pris så være ca. ?

Nu er jeg selv ved at lave sådan en side til mig selv da jeg kan se hvor man kan lægge markedet og skulle jeg lave sådan et for en kunde så vil min pris nok ligge på en 100.000 (ex. moms).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

Hej Niels

Tak for hurtigt svar. Har hørt, at hvis man køber de der færdig lavet skabeloner på nettet hvor man så selv kan sidde og rode lidt med opsætningen så er de ikke særlig sikre for kunderne passer det ?
Jeg er sælger og ikke computer uddannet så ja folk kan jo bilde mig hvad, som helst ind.

Tak for din pris ville den pris så være sat ud fra hvad jeg selv ønsker (hvor det ligner Sweetdeal) eller udfra hvad du i forvejen arbejder med ?

Mvh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:49

Opstart08:
Har hørt, at hvis man køber de der færdig lavet skabeloner på nettet hvor man så selv kan sidde og rode lidt med opsætningen så er de ikke særlig sikre for kunderne passer det ?

Det kommer an på hvad du lægger i sikre. Du kan finde gode scripts og dårlige scripts. 

Opstart08:
Tak for din pris ville den pris så være sat ud fra hvad jeg selv ønsker (hvor det ligner Sweetdeal) eller udfra hvad du i forvejen arbejder med ?

Nu ved jeg ikke hvad du har af ønsker, men jeg har selv defineret en liste over de ting jeg vil have med og der er både design, frontend for brugerne og en administration koblet sammen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:26

Som Niels Henriksen også er inde på, så kan det godt gå hen og blive en rigtig dyr løsning, som kan koste dig mange knaster.

Er du bare det mindste seriøs med dit projekt, så KAN du ikke nøjes med et færdiglavet script som blot implementeres i en Wordpress installation - der er vanvittigt mange ting der skal kunne spille sammen hvis det skal være det helt rigtige til netop dig.

Du kan bedst betragte det som at bygge et hus - du skal have fat i en række virkelig dygtige fagfolk som du ved du kan stole på og som ved hvad du forventer - ellers risikerer du at stå tilbage med en stor mængde byggesjusk, en tom pengepung og regninger der skal betales. 

Og husk: INGEN vil bruge en side der ikke fungerer og som ikke skiller sig ud. Folk bliver lynhurtigt loyale over for ét koncept, og hvis de allerede er tilfredse med Sweetdeal - hvad kan du så tilbyde dem som Sweetdeal ikke kan? 

Du er nødt til at lægge en slagplan fra bunden - udvikle en forretningsplan, lægge et budget, sikre dig en række leverandører og ikke mindst et hold programmører/designere som kan lytte og forstå hvad det præcist er du ønsker dig af dem. 

God vind med projektet - det bliver spændende at følge :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43

Hej Hans

Det jeg mente med sikre var, at jeg engang har fået oplyst, at hvis man ikke selv får sådan en side kodet så er der b.la. den mulighed, at en hacker nærmest bare kan læse koden også gå ind og få adgang til i dette tilfælde folk konto oplysninger. Hvis det er tilfældet så kan sådan en kode jo absolut ikke anvendes! Jeg får lige skrevet hvad jeg helt præcis gerne vil have også får du lige en mail Hans :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42

Hej Thomas

Mange tak for din svar. 
Du rammer sku hovedet på sømmet mht færdiglavet script. Tak for, at skærer det helt ud i pap for mig mht fagfolk er en programmør og en grafiker så nok ?

Jeg skal selvfølgelig nok prøve, at være rigtig skarp på hvad det er, som jeg gerne vil have. For den her skal skille sig ud. Der skal udbydes ting, som Sweetdeal ikke udbyder i forvejen ! Håber så ikke, at de når, at udbyde dem til den tid hvor siden er færdig.

Mvh 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)