Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af domænenavne uden at købe webhotel....

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoer,

Hvordan køber man et domænenavn uden at købe et webhotel til det, så det senere kan registreres hos et webhotel. Kan nemlig huske da jeg gik på Handelsskolen købte vores IT chef et domæne til os som vi så selv kunne finde et billigt webhotel til bagefter...

Har kigget rundt på dkhostmaster.dk, men synes ikke rigtig at jeg kan finde noget hjælp... 

Fortsat god mandag! :-) 

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 16:23

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:21

jjam:

Prøv at se på gratisdns.dk, jeg tror at du kan der.

Nemlig. Senere hen kan du nemt rykke det.

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:29

Jeg vil også anbefale gratisDNS, jeg har i hvertfald med tilfredshed brug dem adskillige gange.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:56

GratisDNS er billige, og til at have med at gøre hvis Du har tålmodighed - forstået på den måde, at jeg i begyndelsen (og til dels stadigvæk) synes at det er hø at "pege" et domæne derinde fra. Men det virker.

Deres forum synes jeg ikke er det store at råbe hurra for, ofte bliver jeg mere forvirret og pist off end hjulpet derinde.

Ellers har jeg også brugt Elitehost.dk, hvor servicen altid er rigtig fin! 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 14:20

Dimitri Hardorff:

GratisDNS er billige, og til at have med at gøre hvis Du har tålmodighed - forstået på den måde, at jeg i begyndelsen (og til dels stadigvæk) synes at det er hø at "pege" et domæne derinde fra. Men det virker.

Deres forum synes jeg ikke er det store at råbe hurra for, ofte bliver jeg mere forvirret og pist off end hjulpet derinde.

Jeg har brugt gratisdns de sidste mange år, og finder det både hurtigt, nemt og stabilt... jeg ser ikke det store problem i at administrere dns fra deres kontrolpanel.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:39

Per Allerup:

Jeg har brugt gratisdns de sidste mange år, og finder det både hurtigt, nemt og stabilt...

Når Du har brugt GratisDNS i mange år, vil jeg da håbe at Du finder dem værd at bruge, ellers har Du da spildt din tid :) 

Spøg til side - Jeg udtaler mig som "domænepeger"-n00b, ligesom jeg går ud fra trådens forfatter er.

Efter min mening kan det gøres mere enkelt end hos GratisDNS, men det bliver ikke meget billigere. Så man kan selv vælge hvad man vægter højest, service eller en billig pris. 

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:45

Dimitri Hardorff:

Spøg til side - Jeg udtaler mig som "domænepeger"-n00b, ligesom jeg går ud fra trådens forfatter er.

Efter min mening kan det gøres mere enkelt end hos GratisDNS, men det bliver ikke meget billigere. Så man kan selv vælge hvad man vægter højest, service eller en billig pris. 

Jeg vil give dig ret i at gratisDNS nok er lidt svær at bruge hvis du ikke ved hvad du laver, og jeg havde da vidst også mine problemer med at fatte at få de første domæner rigtigt opsat. Jeg er ikke helt sikker, for jeg har lykkeligt fortrængt de problemer der måtte have været Big Smile, men jeg har i hvertfald hjulpet en del bekendte fordi de ikke lige kunne finde ud af det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43

Jeg har brugt GratisDNS' vejledninger (ikke deres forum) som hjælp til at komme igang. Selv om jeg ikke altid har forstået hvad der foregik har deres vejledninger hjulpet mig så meget, at ting som regel lykkes i første eller andet hug. 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 11:29
Tusind Tak for alle svarene... Har siddet derinde og kigget, men ved ikke hvor jeg køber domænerne henne? Skal ikke bruge domænerne lige nu, skal bare have dem for kommer til at få brug for dem om et halvt år....

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)