Hvordan køber man et domænenavn uden at købe et webhotel til det, så det senere kan registreres hos et webhotel. Kan nemlig huske da jeg gik på Handelsskolen købte vores IT chef et domæne til os som vi så selv kunne finde et billigt webhotel til bagefter...
Har kigget rundt på dkhostmaster.dk, men synes ikke rigtig at jeg kan finde noget hjælp...
GratisDNS er billige, og til at have med at gøre hvis Du har tålmodighed - forstået på den måde, at jeg i begyndelsen (og til dels stadigvæk) synes at det er hø at "pege" et domæne derinde fra. Men det virker.
Deres forum synes jeg ikke er det store at råbe hurra for, ofte bliver jeg mere forvirret og pist off end hjulpet derinde.
Ellers har jeg også brugt Elitehost.dk, hvor servicen altid er rigtig fin!
GratisDNS er billige, og til at have med at gøre hvis Du har tålmodighed - forstået på den måde, at jeg i begyndelsen (og til dels stadigvæk) synes at det er hø at "pege" et domæne derinde fra. Men det virker.
Deres forum synes jeg ikke er det store at råbe hurra for, ofte bliver jeg mere forvirret og pist off end hjulpet derinde.
Jeg har brugt gratisdns de sidste mange år, og finder det både hurtigt, nemt og stabilt... jeg ser ikke det store problem i at administrere dns fra deres kontrolpanel.
Jeg har brugt gratisdns de sidste mange år, og finder det både hurtigt, nemt og stabilt...
Når Du har brugt GratisDNS i mange år, vil jeg da håbe at Du finder dem værd at bruge, ellers har Du da spildt din tid :)
Spøg til side - Jeg udtaler mig som "domænepeger"-n00b, ligesom jeg går ud fra trådens forfatter er.
Efter min mening kan det gøres mere enkelt end hos GratisDNS, men det bliver ikke meget billigere. Så man kan selv vælge hvad man vægter højest, service eller en billig pris.
Spøg til side - Jeg udtaler mig som "domænepeger"-n00b, ligesom jeg går ud fra trådens forfatter er.
Efter min mening kan det gøres mere enkelt end hos GratisDNS, men det bliver ikke meget billigere. Så man kan selv vælge hvad man vægter højest, service eller en billig pris.
Jeg vil give dig ret i at gratisDNS nok er lidt svær at bruge hvis du ikke ved hvad du laver, og jeg havde da vidst også mine problemer med at fatte at få de første domæner rigtigt opsat. Jeg er ikke helt sikker, for jeg har lykkeligt fortrængt de problemer der måtte have været , men jeg har i hvertfald hjulpet en del bekendte fordi de ikke lige kunne finde ud af det.
Jeg har brugt GratisDNS' vejledninger (ikke deres forum) som hjælp til at komme igang. Selv om jeg ikke altid har forstået hvad der foregik har deres vejledninger hjulpet mig så meget, at ting som regel lykkes i første eller andet hug.
Tusind Tak for alle svarene... Har siddet derinde og kigget, men ved ikke hvor jeg køber domænerne henne? Skal ikke bruge domænerne lige nu, skal bare have dem for kommer til at få brug for dem om et halvt år....