Jeg har en linkportal advertise.dk. Portalen har eksisteret i godt og vel et halvt år. Her på det sidste er tilmelding af websites vokset kraftigt og lidt over 1100 sites har tilmeldt sig. Besøgende er også steget markant på det sidste.
Mit indlæg her skriver jeg, da jeg i ny og næ får et par henvendelser fra folk der spørger om jeg vil sælge domænet (har ikke rigtig fået nogle seriøse bud) eller om hvorfor jeg har valgt at bruge så godt et domæne på en "skide" linkportal (Det er ikke lige det de skriver, men jeg kan læse imellem linierne, at det er det, de mener)
Om 2-3 uger har jeg lidt mere tid til at kunne koncentrere mig om mine egne sites og vil gerne høre jeres forslag til, hvad der kunne være interessant (sideløbende med linkportalen) på et velbesøgt domæne og godt navn?
Jeg kunne godt tænke mig at ramme site ejerne, men ligeledes skabe et bedre indhold for de besøgende der findes frem til advertise.dk via det indhold siteejerne har udfyldt om deres site.
Et simpelt eksempel er "dyrefotograf" søgningen på google. Fra denne søgning (og mange flere) får jeg en masse besøgende.
Jeg har tænkt på følgende: - Booking system - Kontakt via advertise.dk direkte til siteejerne - Shop system via advertise.dk direkte til shop ejere der er tilmeldt advertise.dk - Og meget mere...
Kom endelig med jeres bud, hvis I lyster...
Mvh William Atak
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
jeg er da en af dem der kunne være interesseret i at købe din side, hvad mener du selv du vil have for den, jeg skal bruge dig til noget mere udvikling af siden hvis dette er muligt.
Jeg har ærlig talt aldrig overvejet en pris, da de interesserede hidtil ikke har været seriøse nok. Umiddelbart er jeg ikke interesseret i at sælge medmindre prisen er den helt rigtige. Men hvis du er seriøs, så kan vi mødes. Forhandler ikke pris over nettet.
Mvh William
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk