Hvis I er interesseret i en forhandleraftale via dropshipping, så vil jeg lige gøre opmærksom på mit nye initiativ. Jeg er pt. igang med at starte en ny shoppingportal op: Shop2Give.dk.
I kan se mere her: www.shop2give.dk - pt. prelaunch, men den skulle gerne komme op at stå med produkter er henover juni/juli.
Hvis I er interesseret i at høre mere (og I at fremvise jeres produkter), så send mig en mail: kontakt@shop2give.dk.
Mvh Søs
ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!
Tak for tippet. Umiddelbart er det måske ikke så interessant for os. Vi har prøvet noget lignende med noget der hed shopicity. Det er aldrig rigtig kommet op at køre. Vi har haft en enorm masse arbejde ud af det med nye billeder og tekstbeskrivelser plus to webshops der skal holde øje med. Vi er nok mere til at nogen har lyst at få varen ind fysisk i butikken.
Det er bare i orden! Her behøver I dog ikke holde øje med så meget andet end jeres e-mail, når der tikker en ordre ind. Mit koncept er bygget op omkring dropshipping, så når en handel sker sender jeg bestillingen videre. Blot til info.
Men held og lykke med at finde en forhandler! :)
ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!
Det skal jeg nok sørge for. Jeg skal selvfølgelig have billeder inkl. beskrivelser tilsendt per mail (eller deles fx via dropbox-link), og så sørger jeg for at det kommer på shoppen. På produktsiden fremgår det selvfølgelig, at det er jer som er forhandler af produktet, så kunden kan henvende sig i tilfælde af reklamation/returnering, mv. Men det vil sige, at der ikke er noget "forhandler log-in", i hvert fald ikke her i starten. Der styrer jeg det meste.
Når der går et salg igennem videresender jeg ordrebekræftelsen inkl. kundens data, og så sørger I for at sende varen til kunden. Jeres del af betalingen opkræver I per faktura til mig efterfølgende.
Men ja, der skal klart være interesse fra kunderne, før konceptet kan blive populært, men jo flere produkter der kommer op, jo større sandsynlighed er der for at kunne slå igennem. Alternativt kan man også sige, at hvis der ikke går salg igennem hos mig mister I intet - jeg har ikke sat noget gebyr for at være med. Jeg tager kun provision per solgt produkt.