Vi har pt. 2 kontorer som vi ikke benytter som vi nu lejer ud for en længere eller kortere periode. Beliggenheden er helt fantastisk - Adresse på Strøget (Frederiksberggade) og indgang direkte på Strøget kun ca. 100 fra Rådhuspladsen.
Lokalerne er i fin stand og beliggende direkte ud til Strøget på 3. sal i ejendomen. Du skal IKKE gennem vores eget kontor for at komme ind på dit kontor. Mulighed for brug af internet, fax og telefoni - mod rimelig betaling :-)
Jeg kan være interesseret i at leje det ene kontorlokale. Jeg er privatpraktiserende diætist med en klinik i Lynby, men på udkik efter nye lokale. Jeg kan kontaktes på tlf. 44484242 eller mobil 25212334
Jeg er interesseret i at leje et af de to kontor. Jeg driver en diætistklinik, i øjeblikket i Lyngby, men er på udkik efter nye lokaler. Jeg kan kontaktes på 4448 4242 eller mail kristina@diaetistlaursen.dk
Jeg kunne være interesseret i at leje begge kontorer. Vi er en mindre konsulentvirksomhed med base Odense, som ønsker at etablere os i København. Jeg kan kontaktes på 22 10 76 08. Hilsen Preben Friis