Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 kontorer på hver 15 kvm udlejes på Strøget i København lige ved Rådhuspladsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har pt. 2 kontorer som vi ikke benytter som vi nu lejer ud for en længere eller kortere periode. Beliggenheden er helt fantastisk - Adresse på Strøget (Frederiksberggade) og indgang direkte på Strøget kun ca. 100 fra Rådhuspladsen.

Lokalerne er i fin stand og beliggende direkte ud til Strøget på 3. sal i ejendomen. Du skal IKKE gennem vores eget kontor for at komme ind på dit kontor. Mulighed for brug af internet, fax og telefoni - mod rimelig betaling :-)

Pris kr. 3800,- pr. måned.

Indflytning kan finde sted STRAKS..

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:48

Jeg kan være interesseret i at leje det ene kontorlokale. Jeg er privatpraktiserende diætist med en klinik i Lynby, men på udkik efter nye lokale. Jeg kan kontaktes på tlf. 44484242 eller mobil 25212334

Med venlig hilsen. Klinisk diætist - Kristina Laursen E-mail kristina@diaetistlaursen.dk

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:02

Jeg er interesseret i at leje et af de to kontor. Jeg driver en diætistklinik, i øjeblikket i Lyngby, men er på udkik efter nye lokaler. Jeg kan kontaktes på 4448 4242 eller mail kristina@diaetistlaursen.dk

Mvh  Klinisk diætist - Kristina Laursen

Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:47

Hej

Jeg kunne være interesseret i at leje begge kontorer. Vi er en mindre konsulentvirksomhed med base Odense, som ønsker at etablere os i København. Jeg kan kontaktes på 22 10 76 08. Hilsen Preben Friis

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:02

Är kontoren fortfarande lediga? Jag är intresserad.

mvh  Isabel Andersson

Meetings Øresund

info@meetings.se

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:34

Er det muligt at modtage billeder af kontorerne?

Hvor langtid er man bundet til kontoret?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)