Jeg sidder og arbejder med en shop som sælger sofapuder, og vi har i lang tid haft en meget simpel løsning, som vi nu er ved at udbygge med diverse filter funktioner. Vi har i dag kun mulighed for at filtrere på pris, men da der er RIGTIG mange forskellige puder (+100) så bliver det hurtigt uoverskueligt, og vi kan se at brugerne forlader os på denne side (Analytics data). Vi overvejer at tilføje filtre for "størrelse, farve, mønster, materiale" udover pris som allerede filtreres. Udfordringen er, at der allerede er mange menupunkter i venstre side, så den kan vi ikke rigtigt bruge, så vi skal have placeret filtrene i toppen af siden. Se siden her: http://www.garant.nu/161-pyntepuder Hvad siger jeres erfaring, kan man have for mange filtre, så det kommer til at se uoverskueligt ud, eller er det "more is better" når det kommer til filtre? |
Filterfunktion til sofapuder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)