Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forstand på apps?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Har lige et spørgsmål angående en opgave jeg er i gang med. 

Jeg har lavet en designmanual for en virksomhed og tænkte at jeg ville lave en app til min præsentation. Spørgsmålet er bare om jeg kan lave en app og lægge den over på min ipad & iphone uden at den skal via App store? Håber der er en herinde der kan hjælpe mig. Hvis i kender et godt sted at lave en gratis app ville det også være perfekt.  

Med venlig hilsen

Kasper 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Det kan du godt. Du skal have en Apple udvikler konto, med den, kan du lave en app som kan installeres på op til 100 devices. Det er lidt tekniske men en app udvikler kan godt klare den opgave.

At få lavet en gratis app bliver nok svært. Min erfaring er, at app udvikler kan alt det arbejde de vil, så det vil nok være svært at finde en som vil gøre det gratis. 

Med venlig hilsen,

Peter

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:26

Hej Peter

Mange tak for svaret. Ja, det kunne bestemt være en mulighed men da det kun er til et projekt og en ekstra lille ekstra ting skal den helst ikke koste noget. Og som du selv siger bliver det nok lidt svært. Jeg ved at der er nogle hjemmesider hvor man kan lave dem gratis men om man så kan lægge dem op på app store ved jeg ikke?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)