Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv din støtte til Nørrebro Bryghus her!

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:02

Min underskrift er hermed tilføjet. Det ville være synd at se en perle af et bryghus forsvinde fra øl-landkortet på grund af en magtsyg forening, som er blevet hængende i det gamle årtusinde.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 18:22

God service Martin. Min underskrift er hermed tilføjet.

3F er da gået helt i skoven i denne sag, med at vise deres eksistensberettigelse. Rysten på hovedet kan det højest blive til.

Mvh Jesper

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 18:44

Suk... Jeg havde faktisk en opfattelse af at fagforeningerne var blevet meget klogere gennem de seneste år..  Min underskrift er tilføjet.

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:56

Underskrevet og sendt til en allerhelvedes masse mennesker Angry

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:14

Fagforeninger som 3F er ganske enkelt vanvittige! Jeg har skrevet under - og nu vil jeg blogge lidt om det. Det kan du læse her, hvis du har lyst: Nørrebro Bryghus

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:38

Jeg læste først rigtigt om sagen i dag og jeg er sgu så forarget at jeg kunne brække mig. Forhåbentligt er det et gigantisk selvmål 3F laver..
Vi tog fluks ind og spiste på Bryghuset i dag for at støtte dem, og jeg håbede at jeg kunne ryste på hovedet og vise min foragelse over for en af de røde lejesvende. Men jeg havde glemt at det var søndag og der kæmper man jo ikke, der sidder man hjemme i villaen og glæder sig over friværdien og rødvinen. Fuck hvor er de ynkelige..

Dbh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:54

På den anden side er det sgu rart man ikke render rundt til den sulteløn Bryghuset tilbyder deres ansatte - 65 kr mindre i timen er nu aligevel en slat.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:00

Ronnikc:

På den anden side er det sgu rart man ikke render rundt til den sulteløn Bryghuset tilbyder deres ansatte - 65 kr mindre i timen er nu aligevel en slat.

For det første får ufaglærte tjenere 101 kr. i timen og faglærte 125 kr.
Hvis de ikke vil arbejde til den løn, så har de vel ben som kan bære dem over gaden til at et sted der giver dem den løn de mener de er værd..

Dbh Martin
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:03

Ronnikc:
På den anden side er det sgu rart man ikke render rundt til den sulteløn Bryghuset tilbyder deres ansatte - 65 kr mindre i timen er nu aligevel en slat

Mener du dette er relevant i forhold til om 3F har blokade mod bryggeriet? Bryggeriet har overenskomst med en anden fagforening. Er det ok at 3F på denne måde kan sulte alle andre fagforeninger ud af markedet ved at tyrannisere deres kunder?

Mvh Jesper

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)