Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu har vi ægget, hvordan kommer man til hønen?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Mig og en kammerat er ved at starte vores eget firma der specialiserer sig i at placere reklamer, på en ny og unik måde, i nattelivet rettet mod de unge købedygtige 18-32 årige.

Vi har således indgået aftaler med over halvtreds diskoteker landet over, nu skal vi så til at skaffe annoncørere.

Hvordan rammer vi de store nationale annoncørere bedst?

Jeg kan forestille mig at større producenter af FMCG får bjerge af tilbud til at bruge deres marketingskroner hver evig eneste dag.

Hvordan griber vi det lige an når det kommer til at skaffe annoncører?

Det eneste jeg kan komme i tanke om er indtil videre

1) direkt mail til annoncørere

2) mails til reklamebureauer så de er bevidste om at vi eksisterer så de eventuelt kan bruge os til at komplimentere en kampagne når det bliver relevant

 

 

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lige være opmærksom på at det vil være ulovligt at sende dem en e-mail. Du bliver nødt til at ringe eller sende med brev post. Da alt e-mail sendt til folk i forbindelse med salg osv. er ulovligt hvis der ikke er givet tilladelse dertil.

Fra Køge
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder som et spændende projekt.

Jeg tror I skal holde jeres målgruppe (unge i nattelivet) for øje og vurdere hvem der kunne tænke sig at bruge sine markedsføringskroner på denne målgruppe.

Når I har fundet de firmaer, for hvem det ville være relevant at benytte jeres service, skal de angribes målrette og professionelt.

Hvis I vil igennem til dem, tror jeg I skal tænke lidt mere ud af boxen end blot en direct mail - ikke helt originalt nok efter min mening. Hvis I går den vej alligevel, skal den ihvertfald være meget unik og spændende for ikke at drukne i informationsmængden.

Jeg tror I skal satse på at få solgt nogle personlige møder ind, hvor I virkelig har chancen for at få solgt budskabet på en ordentlig og engageret måde, så annoncørerne kan mærke at I brænder for projektet helt inde i hjertet.

Benyt evt. jeres netværk - måske er der nogen der kan hjælpe jer frem til de rette kontaktpersoner i de firmaer, som I ønsker at få som annoncører. Ens netværk er langt større og langt mere effektivt end man umiddelbart regner med. Læs evt. Christian Hjerminds (fra Enso Consult) bog om hvordan man benytter, udvikler og vedligeholder sit personlige netværk - en meget inspirerende bog, som sigter mod praktisk anvendelse.

Når I først får hul på bylden og kan dokumentere successen, vil det blive nemmere at skaffe flere annoncører - spreder sig som ringe i vandet.

Held og lykke med det!

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I vil have velkendte annoncører på jeres reklamer, så foreslår jeg, at I går til mediebureauerne, der sidder og varetager mange store virksomheders markedsføringskroner. Det kan være en længere rejse, men er I først inde, så er I virkelig inde. 

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey....

Det lyder som et spændende.
Og så handler det om at få nogle pilot-annoncører med som kan dokumentere succes. Så skal det nok gå.
Men som der også er skrevet.
Mails holder ikke.

Når i nu HAR indgået diskoteksaftaler og når i - som du skriver; "specialiserer Jer i at placere reklamer, på en ny og unik måde" - er personlig henvendelse (telefon+møde) det eneste rigtige (i min verden).

Den billige løsning kunne være at købe blade som FHM, Euroman/woman, M, Costume, Sirene mm. og se hvilke annoncører du finder der. Og så ellers selv gå på jagt efter deres budgetter.

Eller som der nævnes kan i kontakte et mediebureau.
Jeg ville da prøve den første mulighed.

Find nogle produkter eller brands som i synes er oplagte til Jeres platform og målgruppe og start jagten.
Er Jeres ide stærk nok - skal det da nok gå :)

(At poste Jeres hjemmeside her havde nok været smart) :)
Held og lykke

//Martin

www.fritzendesign.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om jeres koncept, og muligvis købe nogle reklamer.

Det er altid spændene med nye koncepter. Big Smile

Kontakt mig gerne via en PB, så kan vi tage den derfra. 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan sender man så lige en PB? Geeked

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

miniME:

Hvordan sender man så lige en PB? Geeked

Man trykker på "kontakt" i højre side af mit indlæg. 

Så kan du vælge at sende mig en privat-besked. Angel 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der sendt en PB Smile

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

 Håber det kommmert til at gå jer godt. Jeg tror bare I render ind i samme problem som flush-ad. Man har reklameplads rundt omkring i byens cafeer, men det er svært at bevise, den giver effekt, fordi I ikke har nogen 'seertal'. Jeg ville derfor gå ind med en lav intropris og så ellers prøve at få noget bevis i form af 'hall-tests' eller lignende for at folk ser reklamen.  

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)