Mit navn er Peter Skouhus jeg ejer og driver en software virksomhed i Filippinerne. Vi beskæftiger os hovedsagelig med webudvikling på Microsoft platformen.
Vores stærke er C#, SQL server, XML, Ajax og den slags.
Grundet et omfattende projekt som er i opstarts fasen rejser jeg nu til Danmark med kort varsel. Ved den lejlighed vil jeg meget gerne mødes med nye potentielle kunder som ønsker at outsource et eller flere projekter.
Jeg er i Danmark fra oktober 25 til November 8 eller 9. (rejseplanen er ikke 100% fastlagt endnu)
Skulle du/i sidde inde med et konkret projekt der skal løses nu, og hvis du/i er indstillet på at dette arbejde udføres i udlandet så kan vi mødes for at se om kemien passer.
Hvis du/i er bange for outsoucing, så prøv at læs vore Danske kvalitets referencer for ved selvsyn at se hvad andre virksomheder siger om 1902:
- Software virksomheder - Grafiske virksomheder som ønsker en partner de kan regne med til at lave web løsninger i forbindelse med de normale projekter som gennemføres. - Virksomheder som sidder inde med et større projekt som skal løses - Seriøse opstarts virksomheder
Skulle ovenstående have din/jeres interesse så skriv venligst til mig på peter.skouhus@1902software.com