Hej. Vores webshop er oppe at køre, men vi kunne godt tænke os at komme ud i specialbutikker og evt. andre webshops hvor det giver mening. Vi laver plakater til det moderne hjem og vi er allerede kommet godt fra start. Kender du en butik i din by hvor det kunne være aktuelt at komme ind, så smid gerne en besked. Også hvis du har en blog eller andet hvor det vil give mening. Vores webshop finder I her: http://deermom.tictail.com/ og vores Facebook: www.facebook.com/deermom På forhånd tak og god weekend! Mvh. Laurits |
Hej Laurits,
Jeg er i øjeblikket ved at starte en ny online shoppingportal op. Tanken er, at jeg skal sælge produkter på tværs af shoppingkategorier, inkl. bolig.
Du kan se mere på www.shop2give.dk - min prelaunch er netop kommet op, og jeg er nu igang med at lave aftaler med virksomheder der har interesse i at blive en del af et nyere og innovativt koncept i Danmark. Og dermed tilføje en ekstra salgskanal til deres forretning.
Hvis I er interesseret i at høre mere, så smid mig en mail: kontakt@shop2give.dk, og så kan jeg sende dig lidt mere information.
God weekend!
Mvh Søs
Shop2Give