Hej Amino, Jeg er lidt grøn hvad angår affiliate-marketing. Har kun prøvet at lave en side i dur med denne her http://villeduhelst.dk/ dog meget bedre og så med nogle tilfældige partner-ads reklamer og google adsense til f.eks. coolstuff.dk. Nu står jeg så og overvejer at lave et affiliate-site omkring skadedyrsbekæmpelse. Jeg har endnu ikke undersøgt udvalget i de forskellige affiliate-netværk, men vil ikke tro at der er noget stort udvalg, såfremt der overhovedet er et indenfor skadedyr. Mine spørgsmål går så på følgende: 3. Har i nogle råd til hvordan man analyserer potentialet? Har søgt i adwords efter søgeordskombinationer på forskellige skadedyr som umiddelbart virker rimelig søgte. F.eks. "Hvordan bekæmpes møl" havde i gnst. 8000 søgninger om måneden. Og hvis ellers i har andre råd til opstart af et affiliatesite, modtages disse med kyshånd.
|
Søger råd til en god opstart af et affiliate site.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Jeg tror sagtens der er partnere på netværkene, som beskæftiger dig med skadedyrsbekæmpelse. Hvis ikke, kontakter du dem selv, og laver en aftale med dem. Med hensyn til om du skal have udviklet sitet, så vil jeg sige ja. Dog skal du selvfølgelig snakke med eventuelle partnere undervejs. Når sitet er udviklet udstråler du nemlig også at du tror på projektet, og når du gør det begynder andre også at tro på det :-) Derudover er SEO jo vigtigt indenfor affiliate, og det tager jo lidt tid at arbejde med. Analysering af potentialet synes jeg du gør fint ved at kigge på søgeord inden for emnet. Kast dig ud i det - det værste der kan ske er at du lærer en hel masse om affiliate ;-) God vind med projektet! Mvh, /Jakob |
Hej Jakob, |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)