Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til levenrandør af div.tasker,cover mm

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Håber i kan hjælpe mig er ved at lave en webshop med div tasker,cover osv
Men kan ikke finde levenrandør på bla Tommy hilfinger,sandqvist osv.
Har prøvet Google med dirverse søgeord men synes ikke rigtig der kommer noget andet ind det billige frem og vil kun have kvalitets prudukter.
Hvad gør jeg forkert,håber i vil hjælp
På forhånd tak

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bedste bud:

1. Lav en liste over de mærker/brands du ønsker at forhandle.

2. Find deres hjemmesider og kontaktoplysninger.

3. Kontakt dem og sørg for at forberede dig GODT forinden. Det giver absolut intet kun at spørge "Kan jeg blive forhandler af jeres produkter?".

4. Ved mail korrespondance, forbered dig på måske kun at høre tilbage fra 1 ud af 5. Ring eventuelt istedet.

5. Forvent ikke at kunne blive forhandler af de topmærker du eksempelvis nævner, medmindre du har en relativ høj indkøbsvolumen, en rigtig flot salgskanal (webshop) samt i mange tilfælde, en fysisk butik. De slækker sjældent på sådanne krav medmindre man allerede ér en stor spiller på markedet og det kan man ikke just sige når man er nyopstartet.

6. Prøv eventuelt at finde nogle lidt mindre kendte brands, kontakt dem, fortæl dem omkring dig selv, din baggrund, dine ønsker og hvad du kan tilbyde netop dem. Hvordan vil du markedsføre deres produkter, hvordan vil de blive fremstillet, vil du opretholde deres anbefalede udsalgspris eller vil du ødelægge mærket og markedet med alt for lave priser. Der er rigtig meget du skal tænke igennem før du kontakter en bestemt leverandør - tro mig, så kommer du længst. Des større mærke, des mere forberedelse vil det kræve. Ofte vil det også være ønsket fra deres side med et fysisk møde.

Håber du kan bruge noget af ovenstående til noget :)

Pøj Pøj med projektet

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:35

Linek:
Men kan ikke finde levenrandør på bla Tommy hilfinger,sandqvist osv.

Allan har fat i det helt rigtige. Det er svært at blive forhandler af disse mærker, og det giver i virkeligheden også god mening da eksklusiviteten går lidt af produktet, hvis det kan købes overalt.

Hvis jeg var i dit sted ville jeg nok også starte med lidt mindre brands, der er noget lettere at få fat i, uden lige så store krav.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)