Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges i fbm. at jeg har en masse unge, der gerne vil arbejde om sommeren i Sydeuropa

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Måske har jeg spurgt om dette før, men nu spørger jeg igen.

Det er sådan, at jeg har en masse kontakter til div. diskoteker/barer i Sydeuropa. (Lloret de mar, Calella i Spanien), (St. Julians i Malta), (Alanya i Tyrkiet) samt andre festbyer for unge i Sydeuropa.

Alle mulige barer/diskoteker/restauranter søger personale her om sommeren og selvfølgelig også andre tidspunkter af året.

Jeg tænker, at det må være muligt, at lave en form for firma, der kan sætte alle disse bar/disko sammen med alle de unge fra Skandinavien, som gerne vil arbejde.

Men hvordan skal vi tjene penge? Jeg tænker selv enten fast beløb for, at skaffe medarbejderen, men dette vil bar/disko ikke betale for. I stedet for, at kan man tage % del af medarbejderens løn, som kommission. (udlejnings-fee). Præcis som et vikarbureau ville gøre det.

Er du frisk på ideen så sving en besked.. Jeg har pt. skaffet ca. 23 unge fra DK job nu nede syd på.. Hvis det dog bare var en hjemmeside, der kunne gøre det :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)