Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udvikler jeg min 1 år gamle webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Jeg har siden stampp dk (jeg ved ikke om det er en fordel eller ulempe at sætte link ind)

Siden er ca 1 år gammel og jeg har på facebook 800 likes som er kommet stille og roligt.

Jeg har brugt facebook reklamer en del, men de sætter egentlig ikke gang i salg. Jeg er faktisk stoppet helt med det, og promovere nu kun de individuelle posts. Jeg er med på man skal bruge penge for at sælge, men jeg føler ligenu at der kun kommer salg igennem de dage jeg bruger penge på reklame. 

Jeg ha også promoveret mine ting via blogs, nogen mere effektive end andre. 

Min afvisningsprocent ligger på 49%. 

Jeg har brug for noget inspiration, gode ideer og råd til hvordan jeg får et mere stabilt salg på min webshop, hvilke marketingformer der kan hjælper og hvordan jeg fastholder mine kunder og generalt får flere besøgende på hjemmesiden. Ligenu hverver jeg besøgende gennem min facebok side, jeg har forsøgt lidt med adwords også.

Jeg har også været på marked, men her ville folk kun give 5-10 kr for mine varer, og det er simpelthen for lidt!

Jeg glæder mig til at hører ris og ros fra jer og andre gode ideer :)

Mvh Stampp dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 10:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Matilda123

Nogle råd du kunne starte med:

1. Jeg ville oversætte kurv-delen, den står p.t. på engelsk? - Ville det ikke være en idé og oversætte den til dansk?

2. Når jeg besøger et produkt, blandt andet http://www.stampp.dk/store/p3/Stella_top.html kan jeg ikke lægge i kurven? - Hvis jeg vil have den farve den står på(sort), skal jeg først vælge hvid, så sort. Det er ikke optimalt for den besøgende.

3. Tag et kig på din checkout-del, optimer den. Slå de to felter sammen der hedder fornavn og efternavn og kald det evt. "Fulde navn". Har du brug for telefonnummeret på dine kunder? - Hvis nej vil jeg også råde dig til at fjerne den. Sender du til andre lande end Danmark? - Hvis nej, hvorfor skal man så vælge land? "Region", er ikke noget vi bruger i Danmark så vidt jeg ved, også væk med den. Til sidst vil jeg også råde dig til at oversætte checkout-delen til dansk.

4. Hvor er dine fragt og leveringsbetingelser?

5. Hvor er dine handelsbetingelser?

6. Hvor er din cookies-politik?

7. Hvor er din privatlivspolitik?

Du kan evt. lave en menu i bunden med punkt 4-7

Tilmeldt 22. Oct 13
Skrevet kl. 10:33

Hej Philip . Tak for dine inputs. 

Siden er lavet i weebly og ikke alle ting kan ændres til dansk, jeg er ikke sikker på det er det der er problemet, selvom de fejl naturligvis skal rettes/tilføjes. Jeg kan se kunderne føler sig trygge ved hjemmesiden, jeg ved der er marked for mine produkter, men jeg mangler nogle salgsteknikker og hvordan jeg får mine kunder til rent faktisk at købe. Er det noget på forsiden?

Punkt to er kun noget jeg oplever på speficifikt det produkt, Jeg ved ikke hvad det skyldes :)

Jeg får dagligt spørgsmål fra kunder om produkter osv, kan se der er mange besøgende, men ingen ordrer :)Håber du forstod min pointe 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:33

Hej Mathilde

Prøv engeng at sætte dig i en kundes sted.

Tænk at du nu er kunde og vil gerne købe tøj eller smykker på nettet.

Så komme du ind på din side og finder et sortiment med 15 produkter i div. varianter (str. og farve). 

Hvad ville du som kunde nu tænke?

Jeg tror at du som det første bliver nød til at spørge dig selv om du har et sortiment som er attraktiv for en kunde inden du påbegynder div SEO, reklame indsatser osv...

Tilmeldt 22. Oct 13
Skrevet kl. 10:38

Hej Fresno.

Altså jeg skal udvide mit sortiment+ For har med vilje kørt med et smalt, men det er måske ikke vejen frem, kan jeg forstå på dig? 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:49

Hej Mathilde

De produkter du sælger kan du jo finde på 1000 vis af websites så hvad skal der til for at du kan få kunderne i butikken?

Enten skal du have et sortiment som er noget bredere, hvor alternativet kan være at finde niche produkter som du ikke lige finder på alle andre sider.

Det svare en smule til at du i morgen stiller dig op med en lille salgs bod ved siden af det lokale Føtex og prøver på at konkurrer med dem på pris og samme vare som de sælger.

Spørg dig selv "hvad skal der til af produkter for at kunder vil finde min webshop interessant."

Tilmeldt 22. Oct 13
Skrevet kl. 11:02

Fresno hvilke danske webshops har du fundet mine produkter på? Der gvier jeg dig ikke helt ret :) 

Men det giver mening det du skriver 1000 tak : 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 11:43

I forhold til at forbedre din afvisningsprocent, som ligger lidt i den tunge ende, mener et meget fornuftigt udgangspunkt ligger på 40%. 

Ville jeg se om du ikke har mulighed for at tilføje en række af produkter til din forside. 

Din side har flere funktioner, altså også blog delen, men når man rammer din forsiden, bliver man ikke overbevist om at der er snak om en webshop fra start, og tror der er mange der ryger fra starten der. 

Hvis du lige under dit billede på forsiden, kunne tilføje en række af 3 valgte produkter, ville du nok få flere mennesker til at gå videre derfra. 

Ellers er optimering af oversættelser, og måske tilføjelse af dankort betaling vejen frem.

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)