Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du et godt salgsanalyse plugin til Woocommerce?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Fra  While You Wait Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en woocommerce shop og synes at salgsanalyse delen som standard er lidt mangelfuld... Jeg så bl.a. gerne at man kunne udskrive salgsrapporterne eller eksportere dem til excell etc.

Behovet kommer sig af at jeg har en investor medover, som gerne vil have lidt indsigt i salget og som ikke har adgang til selve shoppen. Så:

Er der nogle der kan anbefale et godt salgs analyse plugin og hvad er fordelene ved lige netop dette plugin?

På forhånd mange tak!

Mvh Tina

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 09:58

Hej MissTina

Når jeg sidder og kigger på min woocommerce installation kan jeg eksportere til CSV ovre til højre, hvilket Excel kan åbne?

Tilmeldt 10. Jul 13
Fra  While You Wait Skrevet kl. 10:54

Hej Phillip,

Hmmm... det har jeg godt nok svært ved at finde... Er du inde under selve rapporterne eller hvordan?

Det eneste sted jeg kan se man kan eksportere noget er når jeg går ned under værktøjer, men det er jo side indhold etc. man så eksporterer...

Mvh Tina

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 15:54

Hej Tina

Jeg trykker blot på "Rapporter" under Woocommerce til venstre. Så til højre trykker jeg eksporter. Har du en up-to-date version af Woocommerce?

Tilmeldt 10. Jul 13
Fra  While You Wait Skrevet kl. 16:27

Jeg kan stadig ikke se det noget sted, men jeg kan se at der er en mulig opdatering, så det må jeg lige sætte min webmaster på i morgen og se om det hjælper og om jeg så får de rapporter ud jeg kunne ønske mig.

Ellers tak for hjælpen so far:-)

Mvh Tina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)