Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af PC

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har en virksomhed, hvor jeg udvikler software løsninger som konsulent. Jeg kunne godt bruge en ny PC til mit arbejde. Jeg er klar over at man ikke må bruge den privat, når den er købt af firmaet - og det er jeg heller ikke interesseret i.

Mit problem er at jeg i den bank jeg har min erhvervskonto ikke har mulighed for at få tilknyttet et betalingskort til kontoen. Hvordan kan jeg så købe en PC til virksomheden? - Er det ok at overføre pengene til min private konto, og så betale med mit private betalingskort? - så længe jeg har kvitteringen for købet til skat?

Eller skal jeg have oprettet en erhverskonto i en anden bank, hvor det er muligt at få et betalingskort?

Evt. andre forslag?

Mvh

Spas

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 09:34
Kan man ikke bare hæve kolde kontanter fra kontoen og så betale cash?

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Tilmeldt 13. Oct 07
Skrevet kl. 09:49

Nej, det er desværre heller ikke muligt. Banken er Northern Rock ... man kan kun lave bankoverførsler (så vidt jeg ved)

Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:20

Hej Spas.

Det er ikke noget problem, jeg sælger computere og der kan du godt overføre pengene, og så længe du får en faktura med hvad du har købt, så kan det hele jo køres ind over firmaet.

så prøv at se på www.computerland.dk

Peter Søe www.computerland.dk, vi har måske din nye computer !
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 20:52

Korrekt. Du kan betale computeren af private midler og få refunderet betalingen fra dit firma over mellemregningen. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 13. Oct 07
Skrevet kl. 21:23

Tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)