Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der altid stone wall ved support@amino.dk?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Fra  Manao Software ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For et par uger siden skrev jeg til support@amino.dk for at få ændret min faktura-adresse for mit Plus abonnement, men fik ikke noget svar. Jeg fulgte op en uge senere, stadig intet svar efter endnu en uges venten. Er der overhovedet nogen hjemme på den adresse? 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

De få gange jeg har skrevet til dem, har de svaret inden 1-3 dage, så der må næsten være nogen hjemme! Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det beklager jeg meget, det må være smuttet, på den ene eller den anden måde.

Du kan skrive til mig herinde eller sender en ny mail til support@amino.dk så skal jeg sørge for at tage hånd om det med det samme Smile

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Fra  Manao Software ApS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels, 

Lyder godt, jeg har sendt dig en besked via kontakt-formularen her på sitet, hvis du svarer tilbage på den bliver jeg glad :-)

Mvh. Christopher

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher

Det er for det meste stonewall ved Amino, der var en debat i Amino chat på et tidspunkt og der var mange der oplevede aldrig at have fået svar, mig selv inklusiv.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Eric

Det må være en gammel tråd, de sidste 4 måneder hvor jeg har siddet i supporten, er der blevet lavet support hver eneste dag. Jeg skal ikke kunne garantere at der ikke sker fejl eller at et svar smutter i svinget på en travl dag, men der bliver svaret på alle henvendelser der kommer i supporten dagligt Smile

Er der nogen, ligesom dig selv der har oplevet ikke at få svar på deres henvendelse, beklager jeg meget og jeg kan kun opfordre jer til at skrive en gang til så skal jeg meget gerne løse jeres problemer Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, kom gerne med konkrete eksempler vi kan forholde os til.
Vi svarer alt support, næsten altid samme dag, så hvis der er folk der ikke får svar, ligger det måske i deres spamfilter etc.?

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Fra  Manao Software ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt konkret har jeg sendt emails d. 25/4 og 30/4 begge med emnet "RE: Amino - Faktura #25309" og jeg har ikke fået svar indtil i dag hvor jeg startede denne tråd og brugte jeres kontaktformular i stedet. Jeg har tjekket mit spamfilter, der ligger ikke noget fra Amino. Det skulle også være mærkeligt, da andre emails fra Amino går fint igennem, inklusiv det svar jeg fik fra supporten i dag. Hvis I vil prøve at fejlsøge kan I prøve at tjekke om I har mine to forrige emails eller ej. Hvis ikke, så kunne det måske være jeres spamfilter, der har snuppet mine mails?

Jeg fik ikke engang noget autosvar da jeg sendte mail til supporten, er det ikke meget normalt at man får det? Jeg fik et autosvar da jeg brugte kontaktformularen, så det virker fint den vej.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder dem desværre ikke i supporten ved søgning nej, så et eller andet er der gået galt. 

Men jeg fik jo den du sendte idag. Brugte du en anden mail til det? 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Fra  Manao Software ApS Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sendte en email fra min email klient omkring kl. 5:11. 

Og derefter sendte jeg via websitets kontaktformular omkring kl. 10:54.

Ved ikke om det besvarer spørgsmålet?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)