For et par uger siden skrev jeg til support@amino.dk for at få ændret min faktura-adresse for mit Plus abonnement, men fik ikke noget svar. Jeg fulgte op en uge senere, stadig intet svar efter endnu en uges venten. Er der overhovedet nogen hjemme på den adresse?
Det er for det meste stonewall ved Amino, der var en debat i Amino chat på et tidspunkt og der var mange der oplevede aldrig at have fået svar, mig selv inklusiv.
Det må være en gammel tråd, de sidste 4 måneder hvor jeg har siddet i supporten, er der blevet lavet support hver eneste dag. Jeg skal ikke kunne garantere at der ikke sker fejl eller at et svar smutter i svinget på en travl dag, men der bliver svaret på alle henvendelser der kommer i supporten dagligt
Er der nogen, ligesom dig selv der har oplevet ikke at få svar på deres henvendelse, beklager jeg meget og jeg kan kun opfordre jer til at skrive en gang til så skal jeg meget gerne løse jeres problemer
Ja, kom gerne med konkrete eksempler vi kan forholde os til. Vi svarer alt support, næsten altid samme dag, så hvis der er folk der ikke får svar, ligger det måske i deres spamfilter etc.?
Helt konkret har jeg sendt emails d. 25/4 og 30/4 begge med emnet "RE: Amino - Faktura #25309" og jeg har ikke fået svar indtil i dag hvor jeg startede denne tråd og brugte jeres kontaktformular i stedet. Jeg har tjekket mit spamfilter, der ligger ikke noget fra Amino. Det skulle også være mærkeligt, da andre emails fra Amino går fint igennem, inklusiv det svar jeg fik fra supporten i dag. Hvis I vil prøve at fejlsøge kan I prøve at tjekke om I har mine to forrige emails eller ej. Hvis ikke, så kunne det måske være jeres spamfilter, der har snuppet mine mails?
Jeg fik ikke engang noget autosvar da jeg sendte mail til supporten, er det ikke meget normalt at man får det? Jeg fik et autosvar da jeg brugte kontaktformularen, så det virker fint den vej.