Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling med Paypal - hvor hurtigt går det ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra en kunde lægger en ordre på ens webshop og betaler via Paypal. Hvor lang tid går der så til man kan se beløbet på Paypal ? Snakker vi minutter, timer eller mere ?

Jeg har en kunde der har lagt en ordre, men jeg tror personen er sprunget fra, da der skulle betales. For jeg kan ikke se beløbet er gået ind på Paypal her 2 timer efter. Skal jeg formode at personen er sprunget fra, eller er det normalt med Paypal ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:31

Min erfaring er minutter... Mener at du viser pengene på din konto med det samme, men sætter dem pending, hvis de ikker "100% på plads".

Som der står der: https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/security/paypal-funds-availability

Derfor bude du kunne se dem, hvis købet er gennemført... ville jeg mene

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:34

Lige med det samme. Du får også besked via IPN :-) Eller på mobilen via deres app.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:11

Tak skal i have.

Jeg formoder at kunden er sprunget fra, lige før der skal betales.

Der er heller ikke noget "Transaction ID" på betalingen. Jeg ville bare ikke slette ordren før jeg var helt sikker på at kunden er sprunget fra.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)