Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle af jer der har et par skarpe øjne til min side ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mollebjerg og I  andre

Har fjernet link i menuen, tak for det.

Jeg har selv sat shoppen op med god hjælp fra Ib Potter på TV MidtVest, hvor jeg deltog i et kursus i opbygningen af en Scannet webshop.

En del af kursus var blandt andet en time med deres grafiker, som hjalp med at lave det grundlæggende layout på forsiden ud fra det du sælger, vil signalere m.v. Han var rigtig dygtig.

I øvrigt lærte vi på det kursus at links ikke skal ligge på forsiden, men på en underliggende side. Ellers er der stor sandsynlighed for at folk starter med at klikke på link og så er de væk - måske forever.

Hilsen Lone

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:44

Det falder desværre heller ikke i min smag....

Jeg synes designet, ser ud som noget, der ville være lavet for mange år siden, og den grønne farve, du nu har brugt på dine links skærer mig i øjnene. Undskyld jeg siger det, men det ser billigt ud...

Jeg mener ikke, det vil ramme din målgruppe, som er unge..

Sorry

Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:47

Lone71:

Det falder desværre heller ikke i min smag....

Jeg synes designet, ser ud som noget, der ville være lavet for mange år siden, og den grønne farve, du nu har brugt på dine links skærer mig i øjnene. Undskyld jeg siger det, men det ser billigt ud...

Jeg mener ikke, det vil ramme din målgruppe, som er unge..

Sorry

Hej Lone.

Super med meninger, men hvor ser du grønne farver på link. Efter hvad jeg ved er det kun på lager status og tilbud der er grønne farver, men send gerne et link hvor du har set de grønne links.

Og ikke noget med sorry, jeg spørger jo for at få andres mening, og evt. hjælp så det er helt ok Wink

Peter Søe www.computerland.dk, vi har måske din nye computer !
Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Skrevet kl. 20:38

Lone Friis:

Hej Peter

En enkelt kommentar til din webshop.

Saml alle overskrifterne - køb trin for trin, betaling, levering, reklamation, m.v. under den samme overskrift - f.eks Handelsbetingelser. Det giver noget mere ro i billedet og hvor mange går alligevel ind på hvert punkt og læser teksten. Jeg har selv gjort det i min Scannet løsning og det var lige til at gå til. www.artdecofire.dk  

Du tager ganske enkelt en kopi i backend af hver tekst og kopier ind i et worddokument og til sidst sætter du det ind samlet i backend igen og ændrer overskriften. Jeg har selv gjort det på mit site og synes det ser pænt ud og giver et mere roligt layout.

Mange hilsner

Lone Friis

Hej Lone og i andre så er links og alt info puttet i et punkt på siden hjalp det på venstre menu ?

Og hvad med farver renerelt, er der nogle prof. ideer til dem eller er der godt som det er ?

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:52

Hej Peter

Har lavet et lille review på din startside. Som et forsøg har jeg brugt screencast som kommunikationsmiddel.

computerland.dk webbutik review from René Lund Espensen on Vimeo.

Er det en kommunikationsform der er tiltalende? 

Update: Desværre understøtter Amino tilsyneladende ikke embedding af media - prøver lige at undersøge det lidt nærmere. Så man bliver nødt til at bruge linket istedet.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Skrevet kl. 21:08

Hej René

Super med den gennem gang, link i top er nu fjernet Wink.

Det med varekatalog og kategori det er den måde scannet er opbygget på, men mener du andre navne på de to navne varekatelog og kategori kunne være noget andet. Grunden til at der er 2 muligheder er efter hvad jeg kan forstå på scannet at det er forsk. hvordan en bruger gerne vil søge på siden.

Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Skrevet kl. 01:12

Så er der kommet et andet banner på, hvad er meningen om den i forhold til den gamle ?

Fra Fyn
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:30

Det kan slet ikke sammenlignes, det nye banner er virkelig flot! Din side virker meget mere seriøs og proffessionel nu. Hvem har lavet det nye banner?

Hilsen Mollebjerg

Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Skrevet kl. 08:57

Hej Mollebjerg.

Det er min ven Lars Roed fra webfirmaet www.9ia.dk de laver web og software udvikling, de har til huse i Århus, og om Lars kan jeg kun sige, han er en rigtig dygtig webdesigner, han har lavet flere ting for mig de sidste ca. 6 år. Yes
Det er bare hvis der skulle være andre der mangler lidt hjælp med at få udskiftet et grimt topbanner som mig, eller andet design.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:12

Hej

Man kunne kalder det "produkter" nederst og "produkter - hurtig valg" øverst - bare et forslag.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)